- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przejście klienta z karty na abonament to sukces, a jak w drugą stronę jest? Też sukces? 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczywiście 😉 cieszymy się z każdego nowego klienta. Tym bardziej, że wiemy, że oferta prepaid jest bardzo atrakcyjna 😉
Natomiast aktywnie nie zachęcamy klientów postpaida do migracji na prepaid. Taka migracja jest albo z inicjatywy klienta albo w przypadku, gdy klient rezygnuje z postpaid. Wtedy dostaje od nas numer w ofercie prepaid.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczywiście 😉 cieszymy się z każdego nowego klienta. Tym bardziej, że wiemy, że oferta prepaid jest bardzo atrakcyjna 😉
Natomiast aktywnie nie zachęcamy klientów postpaida do migracji na prepaid. Taka migracja jest albo z inicjatywy klienta albo w przypadku, gdy klient rezygnuje z postpaid. Wtedy dostaje od nas numer w ofercie prepaid.