- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam serdecznie wszystkich ekspertów AMA. Czy jest jakiś określony termin wykonania, przyjętego zgłoszenia technicznego przez konsultanta? Czy w/w zgłoszenie jest bezterminowe? Dziękuję i pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Również witamy 🙂 OPL to duża organizacja, są różne komórki obsługi reklamacji / zleceń, w zależności od tematyki, rynku czy złożoności zadania. Każdy z tych obszarów ma swoje standardy obsługi zleceń dopasowane do zadań którymi się zajmuje. Ale ogólnie - tak, każde zgłoszenie powinno mieć nadany maksymalny czas rozwiązania. Jeżeli zostanie on przekroczony, to osoby z danej komórki dostają alerty że należy zadanie zamknąć. Staramy się nie dopuszczać do takich sytuacji z uwagi na dobro Klienta. Choć oczywiście zdarzy się, że próba wyjaśnienia sprawy utknie gdzieś w meandrach firmy i trochę się przeciągnie, ale wtedy staramy się być w kontakcie z Klientem i informować o przebiegu tematu. Pozdr!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Również witamy 🙂 OPL to duża organizacja, są różne komórki obsługi reklamacji / zleceń, w zależności od tematyki, rynku czy złożoności zadania. Każdy z tych obszarów ma swoje standardy obsługi zleceń dopasowane do zadań którymi się zajmuje. Ale ogólnie - tak, każde zgłoszenie powinno mieć nadany maksymalny czas rozwiązania. Jeżeli zostanie on przekroczony, to osoby z danej komórki dostają alerty że należy zadanie zamknąć. Staramy się nie dopuszczać do takich sytuacji z uwagi na dobro Klienta. Choć oczywiście zdarzy się, że próba wyjaśnienia sprawy utknie gdzieś w meandrach firmy i trochę się przeciągnie, ale wtedy staramy się być w kontakcie z Klientem i informować o przebiegu tematu. Pozdr!