Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak długa jest realizacja zgłoszeń technicznych?

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 186
  • 495
  • 0

Jak długa jest realizacja zgłoszeń technicznych?

Witam serdecznie wszystkich ekspertów AMA. Czy jest jakiś określony termin wykonania, przyjętego zgłoszenia technicznego przez konsultanta? Czy w/w zgłoszenie jest bezterminowe? Dziękuję i pozdrawiam.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 93
  • 365
  • 89

Jak długa jest realizacja zgłoszeń technicznych?

Również witamy 🙂 OPL to duża organizacja, są różne komórki obsługi reklamacji / zleceń, w zależności od tematyki, rynku czy złożoności zadania. Każdy z tych obszarów ma swoje standardy obsługi zleceń dopasowane do zadań którymi się zajmuje. Ale ogólnie - tak, każde zgłoszenie powinno mieć nadany maksymalny czas rozwiązania. Jeżeli zostanie on przekroczony, to osoby z danej komórki dostają alerty że należy zadanie zamknąć. Staramy się nie dopuszczać do takich sytuacji z uwagi na dobro Klienta. Choć oczywiście zdarzy się, że próba wyjaśnienia sprawy utknie gdzieś w meandrach firmy i trochę się przeciągnie, ale wtedy staramy się być w kontakcie z Klientem i informować o przebiegu tematu. Pozdr!

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 93
  • 365
  • 89

Jak długa jest realizacja zgłoszeń technicznych?

Również witamy 🙂 OPL to duża organizacja, są różne komórki obsługi reklamacji / zleceń, w zależności od tematyki, rynku czy złożoności zadania. Każdy z tych obszarów ma swoje standardy obsługi zleceń dopasowane do zadań którymi się zajmuje. Ale ogólnie - tak, każde zgłoszenie powinno mieć nadany maksymalny czas rozwiązania. Jeżeli zostanie on przekroczony, to osoby z danej komórki dostają alerty że należy zadanie zamknąć. Staramy się nie dopuszczać do takich sytuacji z uwagi na dobro Klienta. Choć oczywiście zdarzy się, że próba wyjaśnienia sprawy utknie gdzieś w meandrach firmy i trochę się przeciągnie, ale wtedy staramy się być w kontakcie z Klientem i informować o przebiegu tematu. Pozdr!