Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 0
  • 1

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa

Witam,

Od pewnego czasu (może 3 tygodnie) mam problem z dostępem do sieci firmowej łącząc się za pomocą VPN w domu z neostrady. Natomiast jak korzystam z modemu GSM to nie ma  problemu. Sprawdziłem już w mojej firmie i administrator mojej sieci potwierdził że nie ma blokowania ruchu z neostrady, a ustawienia dotyczące reguł zapory są identyczne dla połaczeń z sieci GSM co dla neostrady. Więc problem jest po stonie Orange.

Dodatkowo zgłaszałem już że po przedłużeniu umowy (ok miesiąca temu) prędkość zmalała. Wiem że jest to neostrada od 1 - 10 Mb, ale wcześniej pobierając plik z różnych serwerów miałem wyższe transfery niż teraz.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 0
  • 1

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa


pablo_ck napisał(-a):

A reset routera?? Próbowałeś??


Tak, nawet ustawienia fabryczne i ustawiałem wszystko od nowa.

 

OK zadzwoniłem na linię ekspert... 8 minut czekania ... 6 minuty rozmowy - kto mi za to wróci kasę, chociaż za czas oczekiwania?.

Oczywiście usłuszałem że problem nie leży po stronie Orange ale przyjrzymy się.

 

Aktualizacja 24.03.2017

I nastał cud ... dziś rano mogłem połaczyć się już poprzez VPN. Z mojej strony nic nie robiłem, administrator z mojej firmy również ... nie wiem co było przyczyną. Najważniejsze że działa.

Swojego zdania jednak nie zmienie to jest ostatnia umowa jaką miałem z Orange.

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27193
  • 17900
  • 1206

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa

Jakie masz wymagania dla VPN? Dla zwykłej neo niektóre mogą być niedostępne.

Jeśli wymagania mają jakieś dane wrażliwe,skonsultuj się z infolinią techniczną neo pod nr 510100100.
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 0
  • 1

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa

Ale połączenie VPN działało mi kilka lat ... a nagle taki zonk?

Jestem po rozmowie z konsultantem z numeru 510100100.

Niestety skierował mnie na linię ekspert - ale ja nie chcę płacić za rozmowę z kolejna osobą niekompetentną !

Porażka totalna - to moja ostatnie przedłużenie umowy z tą firmą.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa


tomaszp napisał(-a):

Ale połączenie VPN działało mi kilka lat ... a nagle taki zonk?

Jestem po rozmowie z konsultantem z numeru 510100100.

Niestety skierował mnie na linię ekspert - ale ja nie chcę płacić za rozmowę z kolejna osobą niekompetentną !

Porażka totalna - to moja ostatnie przedłużenie umowy z tą firmą.


Ja nie chce nikogo bronić, ale skąd oni mają to wiedzieć.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27193
  • 17900
  • 1206

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa

Konfiguracja VPN to nie wsparcie dla infolinii.
Chodziło mi jakie wymagania ma Twój VPN. To chyba powinieneś wiedzieć.
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 0
  • 1

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa


jaryn napisał(-a):

tomaszp napisał(-a):

Ale połączenie VPN działało mi kilka lat ... a nagle taki zonk?

Jestem po rozmowie z konsultantem z numeru 510100100.

Niestety skierował mnie na linię ekspert - ale ja nie chcę płacić za rozmowę z kolejna osobą niekompetentną !

Porażka totalna - to moja ostatnie przedłużenie umowy z tą firmą.


Ja nie chce nikogo bronić, ale skąd oni mają to wiedzieć.


Chodzi mi om sam fakt że problem jest po stronie Orange a ja mam za to dodatkowo płacić. Skoro po przedstawieniu problemu na infolini powinni mieć możliwość na przełaczenie do kogoś kto ma większa wiedzę.

 


Piotrekk85 napisał(-a):
Konfiguracja VPN to nie wsparcie dla infolinii.
Chodziło mi jakie wymagania ma Twój VPN. To chyba powinieneś wiedzieć.

Wymagań nie znam, znam tylko ustawienia jakie powinienem mieć po mojej stronie

Ustawiania protokołu PPP: Włącz rozszerzenia LCP
Typ: L2TP/IPSec przy użyciu certyfikatu do uwierzytelniania

Protokół: Microsoft CHAP wersja 2

Protokół internetowy: TCP/IPv4

Logowanie za pomoca loginu i hasła domenowego

 

Ale przypomnę to raz jeszcze : działało a teraz nie działa

po stronie sieci firmowej :
- brak zmian
po stronie sieci domowej :

- brak zmian

 

Zmiany jakie w mojej perspektywnie zaszły to podpisanie przedłużenia umowy.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa

A reset routera?? Próbowałeś??

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 0
  • 1

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa


pablo_ck napisał(-a):

A reset routera?? Próbowałeś??


Tak, nawet ustawienia fabryczne i ustawiałem wszystko od nowa.

 

OK zadzwoniłem na linię ekspert... 8 minut czekania ... 6 minuty rozmowy - kto mi za to wróci kasę, chociaż za czas oczekiwania?.

Oczywiście usłuszałem że problem nie leży po stronie Orange ale przyjrzymy się.

 

Aktualizacja 24.03.2017

I nastał cud ... dziś rano mogłem połaczyć się już poprzez VPN. Z mojej strony nic nie robiłem, administrator z mojej firmy również ... nie wiem co było przyczyną. Najważniejsze że działa.

Swojego zdania jednak nie zmienie to jest ostatnia umowa jaką miałem z Orange.

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 0
  • 0

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa

Mam ten sam problem. W domu posiadam modem DGT VDSL2 ustawiony w tryb bridge oraz router MikroTik z którego łączę się z usługą przez PPPoE. Od kilku miesięcy z zewnątrz również nie mogę się połączyć VPN-em z domem (przez L2TP + IPSec). Wcześniej śmigało aż miło. Robiłem testy na kilku wersjach RouterOS i nic. Również  z mojej sieci nie mogę się połączyć VPNem nigdzie na zewnątrz. Administruje kilkoma sieciami opartymi na MikroTiku i z żadną nie udało mi się połączyć.

Konsultanci Orange na infolinii faktycznie nie posiadają wiedzy technicznej aby mi pomóc. Gdzie mam zgłosić problem? 

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1741
  • 1871
  • 101

Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa

@domgl spróbuj wpisać w loginie PPPoE bez-ochrony 

 

Klient IPv4

Masz do wyboru 3 poziomy bezpieczeństwa. Profil z blokadą portów 25, 135, 137, 138, 139, 445 jest profilem domyślnym. Wystarczy, że w panelu konfiguracyjnym Funboxa dodasz określony ciąg znaków do swojego loginu Neostrady, aby wybrać jeden z poziomów bezpieczeństwa zgodnie z poniższym zestawieniem:

login@neostrada.pl ograniczenia dla portów 25, 135, 137, 138, 139, 445

podstawowy-login@neostrada.pl ograniczenie dla portów 135, 137, 138, 139, 445

bez_ochrony-login@neostrada.pl brak ograniczeń

Zmiany w ustawieniach musisz zapisać.

 

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4002357192,title,Bezpieczny-Dostep,article.html?searchedEleme...