19-04-2019
21:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-04-2019
21:51
Dlaczego nie wszyscy starzy klienci mogą korzystać z orange LOVE?
Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć dlaczego nie można połączyć abonamentu telefonicznego z internetem stacjonarnym ze względu na to, że umowa na abonament telefoniczny była podpisana mniej niż 120dni temu? Przecież chcę dodatkową usługę jestem w orange od ponad 10 lat a zaproponowali mi, że na internet w nowym domu muszę sobie poczekać...
Przecież większość osób podpisuje umowę na abonament telefoniczny co dwa lata. Wychodzi na to, że około 13% użytkowników ta oferta orange LOVE nie dotyczy.
O co w tym chodzi po co te 120dni? Po co ten punkt regulaminu?
Pozdrawiam użytkownik bez LOVE od i do orange.
1 ODPOWIEDŹ 1
19-04-2019
21:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-04-2019
21:56
Dlaczego nie wszyscy starzy klienci mogą korzystać z orange LOVE?
Chodzi o wysokość ulg i otrzymane rabaty. Zwykle jak ktoś bierze abo, to i bierze słuchawkę - jeśli abo jest wyższe, raty są tańsze. Przechodząc na Love raty zostają ale nie płacisz już abo za komórkę. A i możesz dobrać telefon na raty. Widocznie Orange takie częste zmiany się nie opłacają (dolicz koszty obsługi zamówień, kurier, czy pracownik sprzedaży i jego prowizja itp itd).