- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Od pewnego czasu (może 3 tygodnie) mam problem z dostępem do sieci firmowej łącząc się za pomocą VPN w domu z neostrady. Natomiast jak korzystam z modemu GSM to nie ma problemu. Sprawdziłem już w mojej firmie i administrator mojej sieci potwierdził że nie ma blokowania ruchu z neostrady, a ustawienia dotyczące reguł zapory są identyczne dla połaczeń z sieci GSM co dla neostrady. Więc problem jest po stonie Orange.
Dodatkowo zgłaszałem już że po przedłużeniu umowy (ok miesiąca temu) prędkość zmalała. Wiem że jest to neostrada od 1 - 10 Mb, ale wcześniej pobierając plik z różnych serwerów miałem wyższe transfery niż teraz.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pablo_ck napisał(-a):A reset routera?? Próbowałeś??
Tak, nawet ustawienia fabryczne i ustawiałem wszystko od nowa.
OK zadzwoniłem na linię ekspert... 8 minut czekania ... 6 minuty rozmowy - kto mi za to wróci kasę, chociaż za czas oczekiwania?.
Oczywiście usłuszałem że problem nie leży po stronie Orange ale przyjrzymy się.
Aktualizacja 24.03.2017
I nastał cud ... dziś rano mogłem połaczyć się już poprzez VPN. Z mojej strony nic nie robiłem, administrator z mojej firmy również ... nie wiem co było przyczyną. Najważniejsze że działa.
Swojego zdania jednak nie zmienie to jest ostatnia umowa jaką miałem z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
Jeśli wymagania mają jakieś dane wrażliwe,skonsultuj się z infolinią techniczną neo pod nr 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
Ale połączenie VPN działało mi kilka lat ... a nagle taki zonk?
Jestem po rozmowie z konsultantem z numeru 510100100.
Niestety skierował mnie na linię ekspert - ale ja nie chcę płacić za rozmowę z kolejna osobą niekompetentną !
Porażka totalna - to moja ostatnie przedłużenie umowy z tą firmą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
tomaszp napisał(-a):Ale połączenie VPN działało mi kilka lat ... a nagle taki zonk?
Jestem po rozmowie z konsultantem z numeru 510100100.
Niestety skierował mnie na linię ekspert - ale ja nie chcę płacić za rozmowę z kolejna osobą niekompetentną !
Porażka totalna - to moja ostatnie przedłużenie umowy z tą firmą.
Ja nie chce nikogo bronić, ale skąd oni mają to wiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
Chodziło mi jakie wymagania ma Twój VPN. To chyba powinieneś wiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
jaryn napisał(-a):
tomaszp napisał(-a):Ale połączenie VPN działało mi kilka lat ... a nagle taki zonk?
Jestem po rozmowie z konsultantem z numeru 510100100.
Niestety skierował mnie na linię ekspert - ale ja nie chcę płacić za rozmowę z kolejna osobą niekompetentną !
Porażka totalna - to moja ostatnie przedłużenie umowy z tą firmą.
Ja nie chce nikogo bronić, ale skąd oni mają to wiedzieć.
Chodzi mi om sam fakt że problem jest po stronie Orange a ja mam za to dodatkowo płacić. Skoro po przedstawieniu problemu na infolini powinni mieć możliwość na przełaczenie do kogoś kto ma większa wiedzę.
Piotrekk85 napisał(-a):
Konfiguracja VPN to nie wsparcie dla infolinii.
Chodziło mi jakie wymagania ma Twój VPN. To chyba powinieneś wiedzieć.
Wymagań nie znam, znam tylko ustawienia jakie powinienem mieć po mojej stronie
Ustawiania protokołu PPP: Włącz rozszerzenia LCP
Typ: L2TP/IPSec przy użyciu certyfikatu do uwierzytelniania
Protokół: Microsoft CHAP wersja 2
Protokół internetowy: TCP/IPv4
Logowanie za pomoca loginu i hasła domenowego
Ale przypomnę to raz jeszcze : działało a teraz nie działa
po stronie sieci firmowej :
- brak zmian
po stronie sieci domowej :
- brak zmian
Zmiany jakie w mojej perspektywnie zaszły to podpisanie przedłużenia umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
A reset routera?? Próbowałeś??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pablo_ck napisał(-a):A reset routera?? Próbowałeś??
Tak, nawet ustawienia fabryczne i ustawiałem wszystko od nowa.
OK zadzwoniłem na linię ekspert... 8 minut czekania ... 6 minuty rozmowy - kto mi za to wróci kasę, chociaż za czas oczekiwania?.
Oczywiście usłuszałem że problem nie leży po stronie Orange ale przyjrzymy się.
Aktualizacja 24.03.2017
I nastał cud ... dziś rano mogłem połaczyć się już poprzez VPN. Z mojej strony nic nie robiłem, administrator z mojej firmy również ... nie wiem co było przyczyną. Najważniejsze że działa.
Swojego zdania jednak nie zmienie to jest ostatnia umowa jaką miałem z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
Mam ten sam problem. W domu posiadam modem DGT VDSL2 ustawiony w tryb bridge oraz router MikroTik z którego łączę się z usługą przez PPPoE. Od kilku miesięcy z zewnątrz również nie mogę się połączyć VPN-em z domem (przez L2TP + IPSec). Wcześniej śmigało aż miło. Robiłem testy na kilku wersjach RouterOS i nic. Również z mojej sieci nie mogę się połączyć VPNem nigdzie na zewnątrz. Administruje kilkoma sieciami opartymi na MikroTiku i z żadną nie udało mi się połączyć.
Konsultanci Orange na infolinii faktycznie nie posiadają wiedzy technicznej aby mi pomóc. Gdzie mam zgłosić problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada ->VPN-> Sieć firmowa
@domgl spróbuj wpisać w loginie PPPoE bez-ochrony
Klient IPv4
Masz do wyboru 3 poziomy bezpieczeństwa. Profil z blokadą portów 25, 135, 137, 138, 139, 445 jest profilem domyślnym. Wystarczy, że w panelu konfiguracyjnym Funboxa dodasz określony ciąg znaków do swojego loginu Neostrady, aby wybrać jeden z poziomów bezpieczeństwa zgodnie z poniższym zestawieniem:
login@neostrada.pl ograniczenia dla portów 25, 135, 137, 138, 139, 445
podstawowy-login@neostrada.pl ograniczenie dla portów 135, 137, 138, 139, 445
bez_ochrony-login@neostrada.pl brak ograniczeń
Zmiany w ustawieniach musisz zapisać.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »