Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

@Piotrekk85To poczytaj wyżej podany link do pomysłu a będziesz wiedział a poza tym wiedziałem że ty mi odpowiesz a nie @Piotrek

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29435
  • 21569
  • 1272

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Ja Cię zupełnie nie rozumiem. Jak już się pisze publicznie, warto tak pisać by było to zrozumiałe dla wszystkich. Ten wątek dotyczy tyljo podwójnych powiadomień i one nadal niestety są. Błędy się zdarzają. Czemu nie są tak długo naprawione skutecznie? To już nie do mnie pytanie.

Ale jeśli cytujesz tekst i zdjęcie o wielokrotnym powiadomieniu a linkujesz inny pomysł - to już co miałeś na myśli nie każdy zrozumie.

Poza tym czy to nasza rola jest pytać dlaczego? Rozumiem zgłoszenie błędu ale chyba rozliczenianie to nie nasza rola.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

@Piotrekk85, daj spokój. @Konto usunięte został pogryziony przez pupilka-pekińczyka, bo trzymali go za długo na słońcuEmotikon: Język

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29435
  • 21569
  • 1272

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Zrozumiałbym zniecierpliwienie że niektóre błędy występują x miesięcy. Ale co już widać że jednak zasoby dedykowane do prac nad zapleczem NO są dosyć ograniczone...
Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 180
  • 971
  • 27

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Pozwólcie, że dodam tylko kontrolnie- pracujemy nad tym wraz z dostawcą (wielokrotne powiadomienia). 

Trudno w tym przypadku deklarować konkretną datę naprawy, jednak zrobimy to tak szybko jak to będzie możliwe. 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4055
  • 6942
  • 143

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie


@Konto usuniętenapisał(-a)

@Konto usuniętenapisał(-a)

@PiotrekA jednak powróciło jak bumerang powiadomienie 

 



@PiotrekCzy udzielisz mi odpowiedzi dlaczego dostałem takie powiadomienie jak powinno być info na email zgodnie z tym ranga użytkownika w mailach


@Konto usunięte, wtrącę się z lekka. Wielokrotnie pisałem na forum, że wszystkie powiadomienia na email mam wyłączone. Więc jak dla mnie, także te o awansie w obszarze powiadomień na stronie (pod dzwonkiem) są potrzebne. Czym innym jest błąd powiadomienia o nowym i dotychczasowym poziomie, jedno po drugim.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

@Misiek62Tylko dlaczego nie otrzymywałem wcześnie takiego powiadomienia przy dzwonku o zdobyciu rangi poziomu ? Już pomijam o tym podwójnym. 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29435
  • 21569
  • 1272

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Ale jaki to ma związek z tym tematem?

Jeśli nie chcesz powiadomień na maila, to wyłącz je w ustawieniach. A jeśli mimo wszystko je dostajesz, to załóż oddzielny wątek bo nikt nie może połapać o co chodzi.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4055
  • 6942
  • 143

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie


@Konto usuniętenapisał(-a)

@Misiek62Tylko dlaczego nie otrzymywałem wcześnie takiego powiadomienia przy dzwonku o zdobyciu rangi poziomu ? Już pomijam o tym podwójnym. 


Na pytania co do otrzymywanych powiadomień, czyli jakie, jakimi kanałami i kiedy, Ty czy inny użytkownicy dostają, Ci nie odpowiem. Mogę pisać jak ja mam, a o tym pisałem w swoim poprzednim poście. Sądzę, że to kwestia odpowiednich ustawień w profilu użytkownika.