Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Konto usunięte
Nie dotyczy

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

@Piotrekk85To poczytaj wyżej podany link do pomysłu a będziesz wiedział a poza tym wiedziałem że ty mi odpowiesz a nie @Piotrek

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Ja Cię zupełnie nie rozumiem. Jak już się pisze publicznie, warto tak pisać by było to zrozumiałe dla wszystkich. Ten wątek dotyczy tyljo podwójnych powiadomień i one nadal niestety są. Błędy się zdarzają. Czemu nie są tak długo naprawione skutecznie? To już nie do mnie pytanie.

Ale jeśli cytujesz tekst i zdjęcie o wielokrotnym powiadomieniu a linkujesz inny pomysł - to już co miałeś na myśli nie każdy zrozumie.

Poza tym czy to nasza rola jest pytać dlaczego? Rozumiem zgłoszenie błędu ale chyba rozliczenianie to nie nasza rola.
.
Poziom 30, Ekspert
  • 6753
  • 6238
  • 71

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

@Piotrekk85, daj spokój. @Konto usunięte został pogryziony przez pupilka-pekińczyka, bo trzymali go za długo na słońcuEmotikon: Język

Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Zrozumiałbym zniecierpliwienie że niektóre błędy występują x miesięcy. Ale co już widać że jednak zasoby dedykowane do prac nad zapleczem NO są dosyć ograniczone...
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 163
  • 757
  • 27

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Pozwólcie, że dodam tylko kontrolnie- pracujemy nad tym wraz z dostawcą (wielokrotne powiadomienia). 

Trudno w tym przypadku deklarować konkretną datę naprawy, jednak zrobimy to tak szybko jak to będzie możliwe. 

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 36, Guru *
  • 3660
  • 5101
  • 134

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie


@Konto usuniętenapisał(-a)

@Konto usuniętenapisał(-a)

@PiotrekA jednak powróciło jak bumerang powiadomienie 

 



@PiotrekCzy udzielisz mi odpowiedzi dlaczego dostałem takie powiadomienie jak powinno być info na email zgodnie z tym ranga użytkownika w mailach


@Konto usunięte, wtrącę się z lekka. Wielokrotnie pisałem na forum, że wszystkie powiadomienia na email mam wyłączone. Więc jak dla mnie, także te o awansie w obszarze powiadomień na stronie (pod dzwonkiem) są potrzebne. Czym innym jest błąd powiadomienia o nowym i dotychczasowym poziomie, jedno po drugim.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Konto usunięte
Nie dotyczy

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

@Misiek62Tylko dlaczego nie otrzymywałem wcześnie takiego powiadomienia przy dzwonku o zdobyciu rangi poziomu ? Już pomijam o tym podwójnym. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie

Ale jaki to ma związek z tym tematem?

Jeśli nie chcesz powiadomień na maila, to wyłącz je w ustawieniach. A jeśli mimo wszystko je dostajesz, to załóż oddzielny wątek bo nikt nie może połapać o co chodzi.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 36, Guru *
  • 3660
  • 5101
  • 134

Wielokrotne powiadomienia o nowym poziomie


@Konto usuniętenapisał(-a)

@Misiek62Tylko dlaczego nie otrzymywałem wcześnie takiego powiadomienia przy dzwonku o zdobyciu rangi poziomu ? Już pomijam o tym podwójnym. 


Na pytania co do otrzymywanych powiadomień, czyli jakie, jakimi kanałami i kiedy, Ty czy inny użytkownicy dostają, Ci nie odpowiem. Mogę pisać jak ja mam, a o tym pisałem w swoim poprzednim poście. Sądzę, że to kwestia odpowiednich ustawień w profilu użytkownika.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy