- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Tak myślałem, bo jak przenosiłem wcześniej do Orange było to samo, no nic czekam 24h i próbuje migrować do flexa. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Super, że udało się przenieść.
Pozostaje tylko ubolewać, że Twoja przygoda z naszą siecią rozpoczyna się tak niechlubnie, ale miejmy nadzieję, że teraz pójdzie z górki.
Sytuacja w której jakikolwiek salon traktuje gorzej klientów, którzy nie chcą podpisać umowy nie jest dopuszczalna.
Co do podpięcia karty SIM, tu muszę trochę sprecyzować - otóż pracownicy innych dzialów niż sprzedaż (i nie jestem tu pewny czy dotyczy to sprzedaży telefonicznej) nie moga bezpośrednio podpinać numerów tymczasowych. Dlatego pracownica czatu poprosiła Cie o screeny ("podstawka") i przesłała je dalej do podpięcia numeru. Niestety, w takiej sytuacji, musimy czekać aż pracownik posiadający stosowne uprawnienia dokona podpięcia dokumentów tymczasowych [teoretycznie do 24h] - podejrzewam, że musiało to nastąpić to dopiero w sobotę. A jak już numer zostanie podpięty, to przeniesienie następuje kolejnego dnia, gdyż nie przenosimy numerów poza godzinami nocnymi (chyba że doszłoby do jakiegoś błędu systemowego i numer zostałby usunięty z dotychczasowej sieci).
Tak więc przepraszamy za nieprawidłowe zachowanie pracowników salonów, błedy po ich stronie, a także nieprawidłowe informacje po stronie infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
No trochę nerwów latania wydzwaniania pisania było, ale się w końcu udało 😉
Dzisiaj rano jeszcze pisałem na czacie o aktywację VoLTE oraz VoWifi, bo nie chciało się aktywować i po godzinie już wszystko śmigało chociaż z tego jestem zadowolony :).
Ogółem pracownik z czatu te dane przesłała dalej bo mimo wszystko numer został przeniesiony to pracownik infolinii mnie następnego dnia wprowadził w błąd, no nic, najważniejsze, że się wszystko udało numer przeniesiony VoWifi oraz VoLTE działa, teraz jeszcze czekam aż będę mógł migrować do Flexa bo niestety wciąż wyskakuje mi ten sam błąd co tutaj wcześniej wrzucałem, na czacie Flexa powiedzieli mi, że może to potrwać ok 3 dni po przeniesieniu się z Plusa do Orange. Dam znać jak już będę w Flex :).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Przed przejściem do FLEX-a proponuję skorzystać z oferty POLECAJ I ZARABIAJ. Dostaniecie po 50 PLN, jeżeli będziesz we FLEX przynajmniej miesiąc. Linki do poleceń:
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/orange-flex/page/1/thread-id/438
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Miałem dać znać co i jak, także tak
Dnia dzisiejszego zrezygnowałem z migracji do Orange Flex, bo od tygodnia ten sam błąd przy próbie przeniesienia numeru co tutaj wcześniej wrzucałem, dzwoniłem na infolinie Orange, 3x pisałem na czacie z Flex i numeru nie mogę migrować sprawa wciąż w toku, więc z 30 min temu postanowiłem doładować konto i wykupić pakiet roz, sms,mms i 15gb internetu, gdyż od tygodnia jestem praktycznie jak bez telefonu, miałem doładowane za jakaś kwotę ale ta zaraz szybko ucieka po dzwonieniu pisaniu, internet był gratis po doładowaniu, ale wiadomo jest to kompletnie nieopłacalne doładowywać co trochę po kilka zł. Więc może za miesiąc się uda, wtedy dam znać ;)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Aktualizacja, trochę to trwało ale najważniejsze ze wszystko już działa 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Cieszę się, że udało się załatwić sprawę przeniesienia. Witamy we FLEX. Zadowolenia z użytkowania
- « Poprzedni
- Następny »