- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Umowa o usługi o podwyższonej opłacie (w tym też SMS-y dotyczące rozrywki i pogody) nie jest zawierana w formie pisemnej, ale przez dokonanie czynności faktycznych, czyli w praktyce wybór odpowiedniego numeru telefonicznego lub wysłanie wiadomości SMS na określony numer. Tak wynika z art. 56 ust. 2 w zw. z art. 64 ust. 8 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2004 r. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Niemniej jednak mimo braku pisemnej umowy klient ma prawo złożyć reklamację, jeśli uważa, że nie zamawiał lub nie korzystał z usługi, za którą ma zapłacić.
W tym wątku mamy dwie różne sytuacje: część osób kwestionuje sam fakt aktywacji jaki i przypadkowe kliknięcie. Jest wskazana ścieżka - czyli reklamacja. Wszystko można zweryfikować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
" przez dokonanie czynności faktycznych, czyli w praktyce wybór odpowiedniego numeru telefonicznego lub wysłanie wiadomości SMS na określony numer"
Problem w tym, że nikt z tutaj obecnych zgłaszających problem nie wykonał czynności określonych w tym zdaniu.
Cały czas pozostaje natomiast problemem to, że zachodzi podejrzenie iż firma Orange bierze czynny udział w wyłudzaniu pieniędzy przez trzecią stronę od swoich abonentów. To jest zupełnie inna sprawa niż eSMSy typu "premium" czy oddzwanianie na telefony z Kuby albo z Nigerii.
Może nie jestem w temacie, ale pierwszy raz słyszę, żeby POJEDYNCZE KLIKNIĘCIE W INTERNECIE zakończyło się naliczeniem opłaty przez oficjalnego operatora. Można sobie oczywiście ściągnąć wirusa czy trojana, ale dotychczas takimi rzeczami zajmowali się przestępcy a nie oficjalnie działające podmioty gospodarcze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Nowe fakty.
Płatność za "usługę" nicesportspl dzisiaj znikła z moich bieżących operacji i saldo jest aktualnie bez tego.
Poczekam na fakturę ale chyba coś się dzieje w temacie pozytywnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Podobna sytuacja - otrzymałem o 1:19 trzy sms o subskrypcji (z 1:19:42) usług z omawianej strony, której nie ma. Ale nic z tym nie robiłem (anulowanie subskrypcji z linka może być jeszcze bardziej kosztowne). Dzisiaj na spokojnie zadzwoniłem z reklamacją (ciekawe ile ta rozmowa mnie kosztowała). Miałem wyłączone usługi premium natomiast elektroniczne nie. I jeszcze ta godzina - 1:19 w sylwestra - jakieś 50% społeczeństwa nie wie jak się nazywa, kolejne 30 ledwo widzi więc nie wie co klika (np. krzyżyki reklam, które są po to by subskrybować) - idealny czas naciągania.
A ha i jeszcze jedno, może to będzie podstawą reklamacji. W smsie jest "Twoje potwierdzenie warunkow zamowionej uslugi dostepu znajdziesz po zalogowaniu sie na www.orange.pl/mojorange w zakladce Dodatkowe Zamowienia." Ale gdzie jest ta zakładka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Niestety trzeba czytać. Niebawem wchodzi usługa Mobile Connect - to robi Ministerstwo Cyfryzacji. Będzie można po karcie sim podpisywać dokumenty. To radzę zablokować jak nikt nie czyta co robi w sieci.
Co do zakładki: w zależności od usługi jest w Usługi Extra lub w Statusie zleceń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
To że trzeba czytać to jasne ale w przypadku omawianej usługi nic nie było do czytania. Zero weryfikacji. Regulamin? Rejestracja? Brak. Jakieś pytanie czy na pewno jesteś przekonany o tym, że taką usługę chcesz, która jest płatna. Tak jak jest w sklepie play. Trzeba potwierdzić zakup. I to wystarczy a tu? Nic. Jawne naciągactwo. A już chyba nie trzeba pisać, że podpisując umowę z firmą Orange trochę jej ufamy, że nas chroni a nie tylko jest pośrednikiem (wiem naiwność:(. Dobrze, że jeszcze tylko 10 mcy.
"Co do zakładki: w zależności od usługi jest w Usługi Extra lub w Statusie zleceń." Ale w smsie jasno napisali - w zakładce a takiej nie ma. Znalazłem w statusie ale to nie jest ta nazwa zakładki. I dalej w apce mam usługę o 01:19:42 a na stronie w statusie zleceń o 01:19:22.Pewnie system hehehe
i jeszcze 6,39 zł za połączenie z konsultantem (22 minuty) a łączenie z apki. Za takie coś roztarłem się trzema numerami z tmobile. Czas na kolejnego operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Nie raz na Nasz Orange toczyły się dyskusje na temat tzw. direct billingu w usługach mobilnych (aktywacji usług - niekoniecznie płatnych - poprzez naciskanie "przycisk" na stronie www).
Podobna sytuacja był kiedyś z smsami MT, całe szczęście, że zespół Nasz Orange przekazał gdzie trzeba i takiej opcji już nie ma. Może i tutaj domyślnie ta funkcja zostanie zablokowana (odblokowanie dla chętnych).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś