- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zawiesić numer stacjonarny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zawiesić numer stacjonarny?
Piotrekk85 napisał(-a):
A Ciebie nie dopadła jeszcze dobra zmiana i migracja do NMO na stacjonarnym?
@Piotrekk85, dopadła z racji tego, że testowałem betę i mam dostęp tu i tam. Może się to zmieni, bo jak wiesz z opisów z bazy i moich screenów, są jeszcze dwie różne grafiki i sporo pracy jeszcze mają, chociaż powoli sprzątają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zawiesić numer stacjonarny?
Poświęciłem trochę czasu na przeszukanie panelu Mój Orange i za Chiny Ludowe nie mogę znaleźć opcji zawieszenia numeru .Dziękuję za zainteresowanie się sprawą.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zawiesić numer stacjonarny?
► Wpis został przeniesiony z tematu Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange - Moderator Wiktor ◄
Jeśli chodzi o sekcję Pakiety i usługi dodatkowe [Zarządzaj] - to jest ona cały czas rozwijana. W przyszłości będzie można zarządzać, np. zlecać zawieszenie linii .
Muszę przyznać, że to "obiecująca wiadomość". Szkoda tylko, że ta sekcja wcześniej istniała i (co ciekawsze) działała prawidłowo. Dzięki niej właśnie rok temu zawiesiłam usługę na telefonie stacjonarnym. I właśnie dzisiaj mija termin jej przedłużenia. A 1 kwietnia wystawiono mi fakturę, naliczającą opłatę za wyłączony telefon stacjonarny (!). Potem otrzymałam mailem info o przedłużeniu (w związku z tym) terminu płatności o 30 dni, na koncie Orange widnieje jednak przypomnienie o przekroczeniu terminu zapłaty błędnej faktury.
Z braku innych możliwości, poprzez czat z konsultantem zgłosiłam chęć prolongaty zawieszenia usług telefonu stacjonarnego na kolejnych 12 miesięcy. Pomimo przyjęcia zgłoszenia, potwierdzenia realizacji nie mam w koncie żadnego. Do przewidzenia jest zatem dalszy bieg tej sprawy: kolejna faktura za nieużywany telefon, który jest mi potrzebny tylko do utrzymania łącza na Neostradę.
Mam już dość tych ciągłych problemów z załatwieniem najprostszych spraw. Czy tak ma wyglądać traktowanie lojalnych klientów w Orange?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »