Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak zawiesić numer stacjonarny?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32648
  • 38048
  • 1376

Jak zawiesić numer stacjonarny?

A Ciebie nie dopadła jeszcze dobra zmiana i migracja do NMO na stacjonarnym?
Anonim

Nie dotyczy

Jak zawiesić numer stacjonarny?


Piotrekk85 napisał(-a):
A Ciebie nie dopadła jeszcze dobra zmiana i migracja do NMO na stacjonarnym?

@Piotrekk85, dopadła z racji tego, że testowałem betę i mam dostęp tu i tam. Może się to zmieni, bo jak wiesz z opisów z bazy i moich screenów, są jeszcze dwie różne grafiki i sporo pracy jeszcze mają, chociaż powoli sprzątająEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Jak zawiesić numer stacjonarny?

Poświęciłem trochę czasu na przeszukanie panelu Mój Orange i za Chiny Ludowe nie mogę znaleźć opcji zawieszenia  numeru Smutny mężczyzna .Dziękuję za zainteresowanie się sprawą.Pozdrawiam.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Jak zawiesić numer stacjonarny?

► Wpis został przeniesiony z tematu Zablokowane opcje na koncie Nowe Mój Orange - Moderator Wiktor ◄

 


Jeśli chodzi o sekcję Pakiety i usługi dodatkowe [Zarządzaj] - to jest ona cały czas rozwijana. W przyszłości będzie można zarządzać, np. zlecać zawieszenie linii Szczęśliwy robot.

Muszę przyznać, że to "obiecująca wiadomość". Szkoda tylko, że ta sekcja wcześniej istniała i (co ciekawsze) działała prawidłowo. Dzięki niej właśnie rok temu zawiesiłam usługę na telefonie stacjonarnym. I właśnie dzisiaj mija termin jej przedłużenia. A 1 kwietnia wystawiono mi fakturę, naliczającą opłatę za wyłączony telefon stacjonarny (!). Potem otrzymałam mailem info o przedłużeniu (w związku z tym) terminu płatności o 30 dni, na koncie Orange widnieje jednak przypomnienie o przekroczeniu terminu zapłaty błędnej faktury. 

Z braku innych możliwości, poprzez czat z konsultantem zgłosiłam chęć prolongaty zawieszenia usług telefonu stacjonarnego na kolejnych 12 miesięcy. Pomimo przyjęcia zgłoszenia, potwierdzenia realizacji nie mam w koncie żadnego. Do przewidzenia jest zatem dalszy bieg tej sprawy: kolejna faktura za nieużywany telefon, który jest  mi potrzebny tylko do utrzymania łącza na Neostradę.

 

Mam już dość tych ciągłych problemów z załatwieniem najprostszych spraw. Czy tak ma wyglądać traktowanie lojalnych klientów w Orange?