- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Domowy SMS
[ Edytowane ]07-08-2016 14:23 — edytowano 07-08-2016 14:36
Witam wszystkich.
Mój problem polega na tym, że nie mam SMS-ów na telefonie stacjonarnym w formie tekstowej, tylko głosowej.
Telefon mam dostosowany do wysyłania i pobierania SMS-ów tekstowych GIGASET C620.
http://www.telekom.com.pl/siemens/Opisy/Gigaset/Gigaset_2013/gigaset_c620.htm
Mam skonfigurowany telefon prawdopodobnie prawidłowo.
1) - centrum SMS 802 767 000
2) - aktywowana prezentacja numerów, (26 lipiec 2016)
Rozmawiałem na ten temat z konsultantem, i stwierdził że powinienem mieć prezentację tekstową SMS, ale niestety nie mam.
Miał do mnie przyjechać serwisant, ale niestety do dzisiaj nie dotarł.
Liczę na waszą pomoc, bo pozostała tylko tutaj. Już sam nie wiem co zrobiłem nie tak, że nie mam przychodzących SMS-ów tekstowych.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
07-08-2016 14:23 — edytowano 07-08-2016 14:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:
Rozwiązanie:
Domowy SMS
[ Edytowane ]14-08-2016 18:36 — edytowano 15-08-2016 07:50
No wreszcie Domowy SMS został rozwiązany. Już SMS-sy na stacjonarkę przychodzą w formie tekstowej. Jak do tego doszedłem ?.
Ano trochę pokombinowałem z numerami Centrum SMS i wypaliło.
Dla zainteresowanych podaję jak skonfigurować telefon stacjonarny, żeby wszystko działało jak powinno.
Nie będę się rospisywał że muszą być spełnione 3 warunki żeby dostawać sms-y tekstowe, tylko przejdę do meritum sprawy.
1). W pierwszym Centrum SMS wpisujemy numer 802 767 000.
2). W drugim Centrum SMS wpisujemy ten sam numer z jednym zerem mniej (802 767 00)
3). Wysyłamy SMS o treści TEKST na numer 8888.
Od tej pory otrzymujemy SMS-y w formie teksowej.
Trochę to nielogiczne, że trzeba wpisać w drugie centrum niepełny numer, ale to działa.
Przecierz na logikę powinien wystarczyć jeden numer centrum, bo i tak po wpisaniu drugiego numeru centrum, w drugim centrum i tak automatycznie się wyłącza wysyłanie SMS-ów.
14-08-2016 18:36 — edytowano 15-08-2016 07:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Wszystkie odpowiedzi:
Domowy SMS
07-08-2016 15:24
Nie jestem pewny co do tego ale możesz spróbować wpisać numer centrum SMS : +48501200777 albo z +48 albo bez, popróbuj
Taki jest dla telefonów komórkowych, nie wiem czy na stacjonarnym też zadziała, warto spróbować

"Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy" ~~ Sokrates
07-08-2016 15:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
[ Edytowane ]07-08-2016 16:28 — edytowano 07-08-2016 16:29
Spróbowałem ten numer centrum, i niestety kicha.
Błąd FE - Błąd podczas przesyłania wiadomości SMS.
Na numer 802767000 nomalnie SMSy można przesyłać w formie tekstowej. Odbieranie już jest w formie głosowej, i tutaj leży problem, że nie przychodzą w wersji tekstowej.
@Pieter789 dzięki za chęci, ale nie zadziałało.
07-08-2016 16:28 — edytowano 07-08-2016 16:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
07-08-2016 16:35
Numer centrum sms wpisany jest za krótki, brak zera na końcu.
0802767000 lub 802767000 powinno być.
A nie masz blokady na smsy?
Zadzwoń na 800 505 506 z numeru domowego (którego sprawa dotyczy), musisz mieć ustalony i znać PIN.
Ew. po kontakcie z doradcą infolinii 510100100 lub ręcznym zgłoszeniem do BOK przez Mój Orange.
07-08-2016 16:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
07-08-2016 16:45
Co do blokady SMS, to nie mam blokady. Rozmawiałem na błekitnej linii 19393, i na 510100100. Nic nie doradzili, poza informacją że powinny SMSy tekstowe przychodzić.
07-08-2016 16:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
07-08-2016 16:46
07-08-2016 16:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
[ Edytowane ]07-08-2016 16:52 — edytowano 07-08-2016 16:54
Linia analogowa podłączony do splittera.
Powtarzam jeszcze raz. SMSy dostaję, tylko w formie głosowej a nie tekstowej.
07-08-2016 16:52 — edytowano 07-08-2016 16:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
07-08-2016 16:56
A masz opcję podłączenia do gniazdka? bo nie wiem czy splitter masz na stałe czy możesz go odpiąć?
07-08-2016 16:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
07-08-2016 17:00
07-08-2016 17:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Domowy SMS
[ Edytowane ]07-08-2016 17:18 — edytowano 08-08-2016 10:28
@Piotrekk85. Po dodaniu 0 (zero) przed numerem SMSy nie działają. Bezpośrednio do gniazdka nie mogę podłączyć telefonu, bo będzie zrywanie synchronizacji internetu stacjonarnego neostrada.
@Konto usunięte. Ten link co podałeś, to już przestudiowałem ten temat. Wygląda na to, że będę musiał jeszcze podzwonić do konsultantów
07-08-2016 17:18 — edytowano 08-08-2016 10:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »