- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wpis w BIG a zakup telefonu na raty w Orange
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu próbuję kupić telefon na raty w sklepie Orange - niestety bezskutecznie.
Na infolinii uzyskałem informację, że są jakieś wpisy w BIG. Moje pytanie jest następujące. Czy jestem już całkowicie skreślony z tymi wpisami? Płacę abonament regularnie bez dnia opóźnienia .
Dziękuję za każdą odpowiedź 🙂
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po uregulowaniu długu kasują wpis. Tak to chyba 10 lat wpis jest ważny, ale nie mam doświadczenia więc mogę się mylić 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@elemele złóż wniosek do BIG o wykreślenie Cię z bazy dłużników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chodziło mi raczej o stare wpisy nowych już nie mam i o to czy jak będę płacił tak jak do tej pory regularnie abonament no rok to czy po tym czasie Orange nadal będzie patrzył na te wpisy czy na dotychczasową współprace?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy masz jakieś długi , nawet stare?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@elemelenapisał(-a)
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu próbuję kupić telefon na raty w sklepie Orange - niestety bezskutecznie.
Na infolinii uzyskałem informację, że są jakieś wpisy w BIG. Moje pytanie jest następujące. Czy jestem już całkowicie skreślony z tymi wpisami? Płacę abonament regularnie bez dnia opóźnienia .
Dziękuję za każdą odpowiedź 🙂
Jeśli twoja wiarygodność płatnicza jest nie pewna, to nie dostaniesz telefonu na raty, Orange sprawdza to, więc pozostaje zakup za gotówkę 😎