Wpis w BIG a zakup telefonu na raty w Orange

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Dzień dobry,

Od jakiegoś czasu próbuję kupić telefon na raty w sklepie Orange - niestety bezskutecznie.

Na infolinii uzyskałem informację, że są jakieś wpisy w BIG. Moje pytanie jest następujące. Czy jestem już całkowicie skreślony z tymi wpisami? Płacę abonament regularnie bez dnia opóźnienia .

Dziękuję za każdą odpowiedź 🙂

7 ODPOW. 7

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 3350
  • 14709
  • 82

Po uregulowaniu długu kasują wpis. Tak to chyba 10 lat wpis jest ważny, ale nie mam doświadczenia więc mogę się mylić 😉

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1599
  • 6587
  • 62

@elemele  złóż wniosek do BIG o wykreślenie Cię z bazy dłużników.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Chodziło mi raczej o stare wpisy nowych już nie mam i o to czy jak będę płacił tak jak do tej pory regularnie abonament no rok to czy po tym czasie Orange nadal będzie patrzył na te wpisy czy na dotychczasową współprace?

• 3350
  • 14709
  • 82

Czy masz jakieś długi , nawet stare?

• 3165
  • 16761
  • 84

@elemelenapisał(-a)

Dzień dobry,

Od jakiegoś czasu próbuję kupić telefon na raty w sklepie Orange - niestety bezskutecznie.

Na infolinii uzyskałem informację, że są jakieś wpisy w BIG. Moje pytanie jest następujące. Czy jestem już całkowicie skreślony z tymi wpisami? Płacę abonament regularnie bez dnia opóźnienia .

Dziękuję za każdą odpowiedź 🙂

Jeśli twoja wiarygodność płatnicza jest nie pewna, to nie dostaniesz telefonu na raty, Orange sprawdza to, więc pozostaje zakup za gotówkę 😎

Sam nie mam nic na abonament w Orange, ale nie mam nic na raty i wiarygodność płatnicza ok, mogę spokojnie 2 telefon wziąć na raty w Orange 😃

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 342
  • 1506
  • 34