- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd pracownika infolinii Orange - a koszt zwrotu towaru niezgodnego z umową
Witam
Przedłużyłem umowę na ( infolinia ) orange love plus dobrałem 2 telefony komórkowe Huawei P smart 2019 - po odbiorze towaru od kuriera okazało się że jeden był właściwy model a drugi to P smart Z - dwa razy droższy ( nieopłacalny zakup ). Zgłosiłem reklamacje na zwrot towaru i otrzymałem pozytywne rozpatrzenie - czyli orange przyznał sie że pracownik wysłał zły model ( abstrahując czy specjalnie czy przez pomyłkę ) choć na nagraniu jest wyraźnie że dwa takie same modele tylko jeden w opcji niebieskiej a drugi czarny.
I teraz najważniejsze - dlaczego mam ponieść koszty zwrotu towaru skoro to ich wina ??? Muszę odstać na poczcie godzinę, nadać paczkę za 30 złotych. Żeby zdążyć na pocztę muszę zwolnić się z pracy. Kto za to zapłaci ??? jak domagać się zwrotu kosztów ??? Tylko droga sądowa ??? Prosiłem o kuriera na ich koszt aby odebrał ode mnie telefon tak jak dostarczył paczki do miejsca pracy - nie było problemu aby dostarczyć a juz zwrot w ten sposób niemożliwy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd pracownika infolinii Orange - a koszt zwrotu towaru niezgodnego z umową
Zgodnie z regulaminem Orange, jeśli chcesz domagać się odszkodowania za poniesione szkody, musisz je udokumentować. Nie wiem też jak sformułowales poprzednią reklamację, ale standardowo zwroty lub wymiany przy przesyłce do Orange są na koszt klienta.