- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć
Zamówienie na OL złożone przez telefon w zeszły czwartek. Jakież moje zdziwienie dziś, gdy okazało się , że żadnego zamówienia w systemie nie ma!!! Żadnego śladu rozmowy ! Konsultant sugeruje zawarcie nowej umowy...
Ręce opadają. Co robić ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W końcu trafiłam na kompetentną konsultantkę, która wykazała ogromne zaangażowanie, poruszyła "niebo i ziemię" i udało się ! Nowa umowa zawarta, wszelkie informacje dotyczące umowy przesłane na maila i telefon, technik umówiony już na poniedziałek( inny konsultant wskazywał wolny termin dopiero na środę).
Pani Ula przywraca wiarę w konsultantów 🤗
Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie przez telefon
@ololo mogą zdarzyć się i takie sytuacje (błąd systemu-brak wprowadzonych danych/zamówienia), osobiście proponuję (sam tak robię) złożyć zamówienie online przez stronę Internet domowy, abonament komórkowy, telewizja, Orange Polska, Orange Love | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie przez telefon
Na którymś etapie zamówienia online pojawia się taki komunikat :
...Przepraszamy, autoryzacja zakończyła się nieoczekiwanym błędem...
uwierzcie - odechciewa się umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie przez telefon
@ololo W przypadku, kiedy wszystkie siły sprzymierzyły się, aby utrudnić zadanie ja bym się wybrał do BOK-u (stacjonarnego) i osobiście złożył wniosek na usługę. Ważne, aby decyzja była przemyślana i nieodwracalna, bo wycofać się przed okresem upływu umowy będzie niemożliwym (bezpłatnie), a czasem kosztownym...Warto wtedy osobiście ponegocjować i zadać "1000 pytań do"... Możesz odebrać sprzęt i być pewnym przyjęcia zamówienia-nie kupujesz kota w worku w przypadku braku możliwości technicznych na usługi stacjonarne (weryfikacja np zasięgu sieci mobilnej czy FTTH)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie przez telefon
@ololo poza składaniem zamówienia online i osobistą wizytą w salonie (BOK) jest jeszcze kilka dróg kontaktu Kontakt z Orange | Orange Polska może spróbuj którejś z nich (pamiętaj że od umowy na odległość masz 14 dni na odstąpienie bez podania przyczyn, co niemożliwe jest przy umowie w salonie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie przez telefon
Tak niestety bywa. Jak ci online tak nie przechodzi przez jak rozumiem jakiś błąd to możesz spróbować wizyty w punkcie punkcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W końcu trafiłam na kompetentną konsultantkę, która wykazała ogromne zaangażowanie, poruszyła "niebo i ziemię" i udało się ! Nowa umowa zawarta, wszelkie informacje dotyczące umowy przesłane na maila i telefon, technik umówiony już na poniedziałek( inny konsultant wskazywał wolny termin dopiero na środę).
Pani Ula przywraca wiarę w konsultantów 🤗
Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie przez telefon
Czyli jak wszędzie. Trzeba trafić na kogoś komu chce się chcieć. Niestety w każdym fachu można trafić. Na różną obsługę niezależnie od kanału. Super, że udało się sprawę załatwić.