Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamówienie przez telefon

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 18
  • 1

Zamówienie przez telefon

Cześć

Zamówienie na OL złożone przez telefon w zeszły czwartek. Jakież moje zdziwienie dziś, gdy okazało się , że żadnego zamówienia w systemie nie ma!!! Żadnego śladu rozmowy ! Konsultant sugeruje zawarcie nowej umowy...

Ręce opadają. Co robić ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 18
  • 1

Zamówienie przez telefon

W końcu trafiłam na kompetentną konsultantkę, która wykazała ogromne zaangażowanie, poruszyła "niebo i ziemię" i udało się ! Nowa umowa zawarta, wszelkie informacje dotyczące umowy przesłane na maila i telefon, technik umówiony już na poniedziałek( inny konsultant wskazywał wolny termin dopiero na środę).

Pani Ula przywraca wiarę w konsultantów 🤗

Dziękuję

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 36, Guru *
  • 6067
  • 23270
  • 234

Zamówienie przez telefon

@ololo  mogą zdarzyć się i takie sytuacje (błąd systemu-brak wprowadzonych danych/zamówienia), osobiście proponuję (sam tak robię) złożyć zamówienie online przez stronę Internet domowy, abonament komórkowy, telewizja, Orange Polska, Orange Love | Orange Polska


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 18
  • 1

Zamówienie przez telefon

Na którymś etapie zamówienia online pojawia się taki komunikat :

...Przepraszamy, autoryzacja zakończyła się nieoczekiwanym błędem...

uwierzcie - odechciewa się umowy.

 


Poziom 37, Guru **
  • 10472
  • 40195
  • 464

Zamówienie przez telefon

@ololo W przypadku, kiedy wszystkie siły sprzymierzyły się, aby utrudnić zadanie ja bym się wybrał do BOK-u (stacjonarnego) i osobiście złożył wniosek na usługę. Ważne, aby decyzja była przemyślana i nieodwracalna, bo wycofać się przed okresem upływu umowy będzie niemożliwym (bezpłatnie), a czasem  kosztownym...Warto wtedy osobiście ponegocjować i zadać "1000 pytań do"... Możesz odebrać sprzęt i być pewnym przyjęcia zamówienia-nie kupujesz kota w worku w przypadku braku możliwości technicznych na usługi stacjonarne (weryfikacja np zasięgu sieci mobilnej czy FTTH)


Poziom 36, Guru *
  • 6067
  • 23270
  • 234

Zamówienie przez telefon

@ololo  poza składaniem zamówienia online i osobistą wizytą w salonie (BOK) jest jeszcze kilka dróg kontaktu Kontakt z Orange | Orange Polska może spróbuj którejś z nich (pamiętaj że od umowy na odległość masz 14 dni na odstąpienie bez podania przyczyn, co niemożliwe jest przy umowie w salonie).

Anonim

Nie dotyczy

Zamówienie przez telefon

Tak niestety bywa.  Jak ci online tak nie przechodzi przez jak rozumiem jakiś błąd to możesz spróbować wizyty w punkcie punkcie.


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 18
  • 1

Zamówienie przez telefon

W końcu trafiłam na kompetentną konsultantkę, która wykazała ogromne zaangażowanie, poruszyła "niebo i ziemię" i udało się ! Nowa umowa zawarta, wszelkie informacje dotyczące umowy przesłane na maila i telefon, technik umówiony już na poniedziałek( inny konsultant wskazywał wolny termin dopiero na środę).

Pani Ula przywraca wiarę w konsultantów 🤗

Dziękuję

Anonim

Nie dotyczy

Zamówienie przez telefon

Czyli jak wszędzie. Trzeba trafić na kogoś komu chce się chcieć. Niestety w każdym fachu można trafić. Na różną obsługę niezależnie od kanału. Super, że udało się sprawę załatwić.