- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
Witam serdecznie,
przychodze z bardzo dziwnym problemem. Otoz chce zamówić sobie urządzenie na firmę ( dotąd firma nie była klientem Orange, jestem ja jako osoba indywidualna) lecz przy finalizacji zamówienia, czyli przy wybieraniu opcji dostawy wyskakuje komunikat mniej więcej taki: sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne. Otoz chodzi tutaj o kod pocztowy , który w międzyczasie zmienił się, ja mam już nowy kod na swojej firmie , tak tez jest wpisane w krs , natomiast przy wpisywaniu nojego kodu pocztowego wyskakuje zupełnie inna ulica której nie da się edytować. Przy wpisaniu starego kodu , wyskakuje moja ulica ale na końcu przy zatwierdzeniu wyskakuje wyżej wymieniony komunikat . Co ciekawe - w salonie nie są w stanie pomoc mówią ze nie maja takiej możliwości, również możliwości takiej nie ma infolinia sprzedażowa a także infolinia biznesowa. Czyli mam rozumieć ze przez kod pocztowy nie mogę nigdy już skorzystać z Orange na firmę. Konsultanci mówili ze to znany problem i nie można z tym nic zrobić..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
@Igor5 może spróbuj zrobić zgłoszenie techniczne na infolinii. Pewnie w bazach nie ma jeszcze poprawionych danych po zmianie kodu pocztowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
- Rozumiem ze nikt nie jest w stanie pomóc ? Jak wyjsc z tej sytuacji ?
F
@Igor5napisał(-a)Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
@Igor5 muszą zostać poprawione dane w bazie, aby dało się zamówienie złożyć. Konsultant dostępu nie ma, więc tylko zgłoszenie zostaje i oczekiwanie na poprawienie danych. Dobrze, jak masz numer zgłoszenia, to łatwiej przypilnować i dowiadywać się, czy już dane zostały poprawione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
@Igor5 jutro spróbuj raz jeszcze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu
Czy udało się rozwiązać ten problem? Obecnie mamy bardzo podobną sytuację.