Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Witam serdecznie, 

przychodze z bardzo dziwnym problemem. Otoz chce zamówić sobie urządzenie na firmę ( dotąd firma nie była klientem Orange, jestem ja jako osoba indywidualna) lecz przy finalizacji zamówienia, czyli przy wybieraniu opcji dostawy wyskakuje komunikat mniej więcej taki: sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne. Otoz chodzi tutaj o kod pocztowy , który w międzyczasie zmienił się, ja mam już nowy kod na swojej firmie , tak tez jest wpisane w krs , natomiast przy wpisywaniu nojego kodu pocztowego wyskakuje zupełnie inna ulica której nie da się edytować. Przy wpisaniu starego kodu , wyskakuje moja ulica ale na końcu przy zatwierdzeniu wyskakuje  wyżej wymieniony komunikat . Co ciekawe - w salonie nie są w stanie pomoc mówią ze nie maja takiej możliwości, również możliwości takiej nie ma infolinia sprzedażowa a także infolinia biznesowa. Czyli mam rozumieć ze przez kod pocztowy nie mogę nigdy już skorzystać z Orange na firmę. Konsultanci mówili ze to znany problem i nie można z tym nic zrobić.. 

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

@Igor5 może spróbuj zrobić zgłoszenie techniczne na infolinii. Pewnie w bazach nie ma jeszcze poprawionych danych po zmianie kodu pocztowego.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowy


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

  • Rozumiem ze nikt nie jest w stanie pomóc ? Jak wyjsc z tej sytuacji ?

    @Igor5napisał(-a)

    Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowy


    F

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

@Igor5 muszą zostać poprawione dane w bazie, aby dało się zamówienie złożyć. Konsultant dostępu nie ma, więc tylko zgłoszenie zostaje i oczekiwanie na poprawienie danych. Dobrze, jak masz numer zgłoszenia, to łatwiej przypilnować i dowiadywać się, czy już dane zostały poprawione.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Jaki to rodzaj firmy, że podlegasz pod rejestrację w KRS?

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1267
  • 3021
  • 31

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

@Igor5  jutro spróbuj raz jeszcze. 

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Czy udało się rozwiązać ten problem? Obecnie mamy bardzo podobną sytuację.