- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne - abonament i urządzenie na firmę
Witam,
Chcę wziąć telefon oraz abonament na firmę w Orange. Wcześniej nigdy nie miałam żadnych produktów Orange, poza obecnym numerem na kartę Orange. Numer został już przeniesiony na firmę w salonie. Od kilku dni próbuję zakupić usługę natomiast przy ostatnim kroku gdy chce już kliknąć "zamawiam" wyskakuje mi komunikat "sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne". Dane są na pewno poprawne - sprawdzałam to na kilku przeglądarkach i wraz z danymi w KRS. Firma to spółka z o.o., która istnieje już niespełna rok.
Jaki może być powód takiego komunikatu i co zrobić w tej sytuacji? Dodam, że również byłam w salonie w warszawskiej Arkadii, obsługiwała mnie kierownik salonu i Jej również wyskoczył taki komunikat po czym rozłożyła ręce i podobno zgłosiła ten problem dalej. Na infolinii również wszyscy zieloni i nikt nie wie co mogło się stać.
Czy ktoś będzie wreszcie w stanie mi pomóc? To już się robi śmieszne i podejrzewam, że i tak skończy się na zakupie telefonu na firmę w sklepie, natomiast może ten wątek pomoże innym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne - abonament i urządzenie na firmę
@joannami pozwolisz, że dopytam. Komunikat występuje w procesie "zakupu" wybranego telefonu w internetowym "sklepie Orange"? Czy na ten numer masz (firma) założone konto w Mój Orange? Czy zakupu - wyboru telefonu dokonujesz zalogowana do Mój Orange, czy niezalogowana?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne - abonament i urządzenie na firmę
Tak, komunikat występuje podczas "zakupu" w sklepie internetowym. Jestem zalogowana w Mój Orange podczas wyboru telefonu. Nawet obecnie posiadam go w koszyku już na koncie Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne - abonament i urządzenie na firmę
@joannami Jaką masz historię w Orange? To pierwszy abonament? Czasem się zdarza rozbieżność danych i wiem, że nie da rady prosto poprawić w systemie. Jeśli zgłoszone, to ktoś powinien zareagować i wnieść poprawki. Skontaktuj się z infolinią i sprawdź stan zgłoszenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne - abonament i urządzenie na firmę
Tak, to pierwszy abonament. Niestety nie mam numeru zgłoszenia, najlepiej będzie zrobić to samo zgłoszenie czy infolinia będzie w stanie znaleźć zgłoszenie po NIPie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne - abonament i urządzenie na firmę
@joannami jak pisze @agat13 trzeba zweryfikować zgodność danych z tymi wpisanymi do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, CEIDG albo do KRS - zależy w której ewidencji jest firma. To mogą Ci sprawdzić w systemie tylko pracownicy Orange, na infolinii, najpewniej po numerze REGON. Warto też sprawdzić czy uda się kupić ten telefon w sklepie internetowym, bez zalogowania.