Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎03-10-2020
‎03-10-2020
Igor5
Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
Punkty: 758
3
3
0
0
offline
ostatnia aktywność: 03-10-2020 18:06

Osiągnięcia

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Rozumiem ze nikt nie jest w stanie pomóc ? Jak wyjsc z tej sytuacji ?@Igor5napisał(-a)Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowyF

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowy

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Witam serdecznie, przychodze z bardzo dziwnym problemem. Otoz chce zamówić sobie urządzenie na firmę ( dotąd firma nie była klientem Orange, jestem ja jako osoba indywidualna) lecz przy finalizacji zamówienia, czyli przy wybieraniu opcji dostawy wyskakuje [...]

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Rozumiem ze nikt nie jest w stanie pomóc ? Jak wyjsc z tej sytuacji ?@Igor5napisał(-a)Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowyF

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Niby Pani z infolinii ma to zgłosić dalej.. co nie zmienia faktu ze absurdem jest nie możliwośc zawarcia umowy przez kod pocztowy

Sprawdz czy wprowadzone dane są poprawne brak możliwości zakupu

Witam serdecznie, przychodze z bardzo dziwnym problemem. Otoz chce zamówić sobie urządzenie na firmę ( dotąd firma nie była klientem Orange, jestem ja jako osoba indywidualna) lecz przy finalizacji zamówienia, czyli przy wybieraniu opcji dostawy wyskakuje [...]