- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 reklamacja nie tylko czatem, może być infolinia salon. Czat w tedy, jak potrzeba dołączyć plik z dokumentem, screen itp.
edit:
Możesz przygotować sobie w edytorze tekstowym zebrane informacje również z tego tematu, co sam zamieściłeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Upłynęły dwa tygodnie a problemu nie udało się rozwiązać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 dalej występuje problem ze złożeniem zamówienia przez sklep internetowy?
Dodałeś już odpowiedź na złożoną reklamacje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
Tak, nic się nie zmieniło.
Reklamacji w końcu nie składałem, bo dzięki pomocy pracowników Orange z tego forum skontaktował się że mną konsultant, który obiecał zająć się sprawą.
Albo problem jest tak poważny, że właściwie nie do rozwiązania, albo zwyczajnie zapomniał 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze sklepem internetowym
@zielony71 przyomnij się wuęc w wiadomości ptywatnej. Często pracownicy sporo spraw trudnych pomagają rozwiązać.
- « Poprzedni
- Następny »