Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 22
  • 0

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

Dzień dobry,

Mam problem zamawiając internetowej światłowodowy. Objawia się to tym, że w momencie wpisywania kodu SMS wyskakuje błąd. W załączniku przesyłam screen ekranu z błędem. Podejrzewam, że jest to spowodowane tym, że byłem kiedyś klientem Orange i Państwa systemem błędnie interpretuje mój numer telefonu.

Czy mogę liczyć na pomoc, tak abym mógł dokończyć składanie zamówienia?

 

Screenshot_2023-09-21-10-31-58-76_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

__________

* Wpis poddany edycji - Bartłomiej

10 ODPOW. 10

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2732
  • 11281
  • 110

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

Cześć @grubass4 

Spróbuj skontaktować się z infolinia Orange *100  lub 510 100 100 lub na Orange czacie i opisz ten problem. Może uda się zamówić tą usługę telefonicznie lub przez czat. Możesz też Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym  i może uda się zamówić tą usługę

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14468
  • 59439
  • 722

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

@grubass4Tak to czasem bywa. Jeśli dane podawane przez Ciebie są w jakimś stopniu niespójne z tymi zapamiętanymi przez system (a niestety z obowiązku przetrzymywanymi przez operatora) to takie sprawy wyjaśnisz tylko dzwoniąc na infolinię i weryfikując te dane. Może to tylko kwestia odpięcia tego numeru od starego konta? To wyjaśnisz tylko w salonie, lub z konsultantem


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 22
  • 0

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

Dzięki za odpowiedź.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14468
  • 59439
  • 722

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

@grubass4Daj zwrotkę czy się udało i co (prócz tego o czym pisałeś) było problemem


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 22
  • 0

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

Sprawa rozwiązana połowicznie. Udało się zamówić usługę telefonicznie na warunkach proponowanych online. Kwestia mojego numeru telefonu i danych z dawnego konta została przekazana do działu technicznego, więc za jakieś czas moje konto w Orange będzie "naprostowane".


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14468
  • 59439
  • 722

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

@grubass4Dobre i to- jak "wyprostują" daj znać 🙂 tak dla potomnych


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

@grubass4  z tego co się orientuję to posiadając konto Mój Orange i/lub aplikację Mój Orange w telefonie można samemu zautoryzować numer telefonu np. za pomocą apki klikasz na dole Więcej => Ustawienia => Zabezpieczenia => Autoryzacja SMS (włącz) 

                               Numer do autoryzacji (edytuj numer i wpisz nowy)

następnie otrzymasz od Orange sześciocyfrowy kod jednorazowy do autoryzacji, wpisujesz, zatwierdzasz i masz zautoryzowany numer telefonu.

Edyta:

Można to też wykonać z poziomu konta MO przez stronę logując się i wchodząc w Ustawienia => Dane adresowe (pokaż) => Numer kontaktowy dla całego konta (zmień), następnie również dostajemy kod do autoryzacji nowego numeru telefonu i po wpisaniu kodu mamy zautoryzowany numer.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 22
  • 0

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

Problem w tym, że nie mam konta Mój Orange. Kiedyś byłem klientem i pewnie dlatego nie mogłem autoryzować numeru telefonu. Finalizując zamawianie usługi system zasugerował, że moje dane są w bazie i poprosił o autoryzację numeru telefonu.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line

@grubass4  ale teraz jak zostałeś ponownie klientem i zainstalują Ci usługę to będziesz posiadał konto MO i wiele spraw takich jak np. autoryzacja numeru telefonu wykonasz już samodzielnie bez konieczności kontaktu z infolinią.