- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
Dzień dobry,
Mam problem zamawiając internetowej światłowodowy. Objawia się to tym, że w momencie wpisywania kodu SMS wyskakuje błąd. W załączniku przesyłam screen ekranu z błędem. Podejrzewam, że jest to spowodowane tym, że byłem kiedyś klientem Orange i Państwa systemem błędnie interpretuje mój numer telefonu.
Czy mogę liczyć na pomoc, tak abym mógł dokończyć składanie zamówienia?
__________
* Wpis poddany edycji - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
Cześć @grubass4
Spróbuj skontaktować się z infolinia Orange *100 lub 510 100 100 lub na Orange czacie i opisz ten problem. Może uda się zamówić tą usługę telefonicznie lub przez czat. Możesz też Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym i może uda się zamówić tą usługę
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
@grubass4Tak to czasem bywa. Jeśli dane podawane przez Ciebie są w jakimś stopniu niespójne z tymi zapamiętanymi przez system (a niestety z obowiązku przetrzymywanymi przez operatora) to takie sprawy wyjaśnisz tylko dzwoniąc na infolinię i weryfikując te dane. Może to tylko kwestia odpięcia tego numeru od starego konta? To wyjaśnisz tylko w salonie, lub z konsultantem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
Dzięki za odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
@grubass4Daj zwrotkę czy się udało i co (prócz tego o czym pisałeś) było problemem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
Sprawa rozwiązana połowicznie. Udało się zamówić usługę telefonicznie na warunkach proponowanych online. Kwestia mojego numeru telefonu i danych z dawnego konta została przekazana do działu technicznego, więc za jakieś czas moje konto w Orange będzie "naprostowane".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
@grubass4Dobre i to- jak "wyprostują" daj znać 🙂 tak dla potomnych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
@grubass4 z tego co się orientuję to posiadając konto Mój Orange i/lub aplikację Mój Orange w telefonie można samemu zautoryzować numer telefonu np. za pomocą apki klikasz na dole Więcej => Ustawienia => Zabezpieczenia => Autoryzacja SMS (włącz)
Numer do autoryzacji (edytuj numer i wpisz nowy)
następnie otrzymasz od Orange sześciocyfrowy kod jednorazowy do autoryzacji, wpisujesz, zatwierdzasz i masz zautoryzowany numer telefonu.
Edyta:
Można to też wykonać z poziomu konta MO przez stronę logując się i wchodząc w Ustawienia => Dane adresowe (pokaż) => Numer kontaktowy dla całego konta (zmień), następnie również dostajemy kod do autoryzacji nowego numeru telefonu i po wpisaniu kodu mamy zautoryzowany numer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
Problem w tym, że nie mam konta Mój Orange. Kiedyś byłem klientem i pewnie dlatego nie mogłem autoryzować numeru telefonu. Finalizując zamawianie usługi system zasugerował, że moje dane są w bazie i poprosił o autoryzację numeru telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę dokończyć zamawiania usługi on-line
@grubass4 ale teraz jak zostałeś ponownie klientem i zainstalują Ci usługę to będziesz posiadał konto MO i wiele spraw takich jak np. autoryzacja numeru telefonu wykonasz już samodzielnie bez konieczności kontaktu z infolinią.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »