Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada 80mega + telewizja + telefonia internetowa


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 1

Neostrada 80mega + telewizja + telefonia internetowa

Chciałam przedłużyć umowę. Obecnie mam Neostradę 10MB i telewizję jakiś podstawowy pakiet.

Chciałam zamówić:

- Neostradę 80 mega

- Telewizję: pakiet optymalny + Canal+ Select + HBO + Polsat

- Telefonia voip

 Wszystko razem w pakiecie do zamówienia w internecie.

 

Otrzymałam od konsultanta po złożeniu zamówienia 3 telefony:

1. Prędkość internetu jest dostępna w moim adresie - OK.

2. Canal+ nie może być razem z Polsatem - dlaczego? Nie znam się na tym dlatego pytam.Poza tym powinno mi po zaznaczeniu jednego wykluczyć możliwość zaznaczenia drugiego. Czy w takim razie mogę zamówić ten pakiet optymalny z Canal+ i HBO? (nie chcę pakietu bogatego, bo tam nie ma HBO GO)

3. Zamówienie nie może być zrealizowane ponieważ mam za stary livebox i dekoder żeby mogły odbierać wybrane przeze mnie usługi. - przy składaniu zamówienia było napisane, że dostarczone będzie urządzenie do odbioru telewizji i internetu, więc nie rozumiem dlaczego mam coś jeszcze w salonie załatwiać i nowe zamówienie składać. Czy taka wymiana nastąpi od ręki? Pytam się bo nie mam salonu w mieście i muszę specjalnie jechać do wielkiego miasta.

 

I mam jeszcze jedno pytanie czy telefon też jest w zestawie? Bo znowu jak z urządzeniem do osbioru internetu i telewizji było że niby jest a później zonk, że nie będzie. Czy trzeba dodatkowo zakupić?

2 ODPOW. 2

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Neostrada 80mega + telewizja + telefonia internetowa

Z tego co mi wiadomo w zestawie telefonu nie otrzymujesz, a jedynie Livebox/Funbox i dekoder jest wypożyczany. Telefon możesz podłączyć ten sam co do telefonii analogowej przestawiając aparat na wybór tonowy i podłączając do odpowiedniego wejścia w Livebox-ie lub Funbox-ie.