- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otóż tak. Mam iphona na abonament.. mam tam niby internet bez limitu ale jednak 22GB. No i ostatnio mi się wyczerpał i po prostu chce dokupić. Szukałam ofert internetu rekatywaycjengo w sieci ale wszystko pisze ze oferta nieaktualna albo coś w tym stylu. Ktoś doradzi jak mogę uzupełnić ten pakiet? Bardzo proszę o pomoc....
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Misiek62 Nie szkodzi, przecież chodzi tu o pomoc, a każdy może od siebie coś cennego dołożyć.
@Jugoo Wracając do tematu rozumiem, że Twój numer telefony jest podłączony do numeru głównego w ramach usługi Smart Plan LTE Wspólny, z którym współdzielisz pakiety w tym internet. Skoro po wykorzystaniu obecnego pakietu nie został załączony automatycznie dodatkowy pakiet internetowy to oznacza, że na numerze głównym została włączona usługa "nie chcę schodków", która blokuje naliczanie opłat i uruchamianie nowych pakietów, a jedynie obniżenie prędkości łącza. Należy wyłączyć tę usługę prawdopodobnie na numerze głównym i włączyć usługę bezpieczny internet, która uchroni Cię przed naliczaniem wysokich opłat za internet, a uruchamianie pakietów po 10 zł, a po przekroczeniu 2 dodatkowych płatnych pakietów nie będą już naliczane opłaty, a jedynie internet zwolni do określonej prędkości. Niestety nie mamy tutaj wglądu do szczegółów Twojej oferty, więc nie wiem jaki regulamin Ciebie obowiązuje i jak wygląda oferta. Musisz sprawdzić jakie jest Twoje miesięczne zobowiązanie w ramach całej oferty Smart Plan LTE Wspólny, czy była to umowa z telefonem czy tylko sim. Następnie poszukać na Orange.pl odpowiedniego dotyczącego Ciebie regulaminu. Zapewne ten także był dołączony do umowy Smart Plan LTE Wspólny.
Możesz także w tej sprawie skontaktować się poprzez aplikację w telefonie Mój Orange (czat lub kontakt telefoniczny) lub na stronie Orange.pl w prawym górnym rogu strony wybierając opcję "kontakt", następnie "czat z doradcą", dalej "potrzebuję pomocy" i zapytaj o to konsultanta. Doradcy mają wgląd do szczegółów Twojego planu abonamentowego i najszybciej Ci podpowiedzą w jaki sposób uruchomić dodatkowy pakiet internetowy i na jakich warunkach, także cenowych. Polecam tę formę rozmowy, ponieważ połączenie telefoniczne na podane tam numery są płatne, chyba że kontaktujesz się bezpośrednio poprzez aplikację "Mój Orange" zainstalowaną w telefonie poprzez wybranie tam odpowiedniej opcji.
🔔 Edit.
Możesz też dokupić dodatkową kartę SIM z Internetem mobilnym, który będzie współdzielony dla całego konta bez konieczności połączenia po WiFi lub wkładania karty do telefonu. Więcej o ofertach TUTAJ.
Warto też skorzystać z nowej oferty Orange LOVE lub dowolnie łączyć usługi w ramach rabatu 20zł na każdy kolejny numer oraz dodatkowy pakiet 3GB danych do współdzielenia na konto..
Najnowsze dostępne pakiety to 5GB za 10zł lub 1GB za 3zł. Uruchomisz je po zalogowaniu do Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
Jaką aktualnie ofertę posiadasz? Pytam, ponieważ w ten sposób będzie można sprawdzić jakie są możliwości, jakiej wielkości oraz w jakiej cenie można dokupić pakiety internetu mobilnego. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
A gdzie można ta ofertę sprawdzić? Bo właśnie nie wiem.. a bardzo mi zależy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
Jeśli masz założone konto na portalu Orange.pl (https://www.orange.pl/zaloguj.phtml) to po zalogowaniu się powinnaś zobaczyć szczegóły aktualnie posiadanej przez Ciebie oferty. Jeśli nie posiadasz konta możesz zarejestrować się na swój numer telefonu i wtedy uzyskasz dane do Twojego konta. Analogicznie można to sprawdzić także poprzez aplikację Mój Orange w telefonie. Rozumiem, że masz ofertę abonamentową, więc możesz na swojej umowie także sprawdzić nazwę taryfy oraz cenę miesięcznego zobowiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
Wiem ale właśnie zalogowałam się zaznaczając opcje "nir jestem klientem" ponieważ nie wiedziałam gdzie szukać tych wszystkich danch.. jest inny sposób w jaki można to sprawdzić? Można krok po kroku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
Logowanie się poprzez opcję "nie jestem klientem" dotyczy jedynie forum Nasz Orange. Natomiast na portalu Orange.pl logujesz się jedynie do swoich usług i musisz być klientem Orange. Jeśli posiadasz konto dla swojej usługi to po zalogowaniu się poprzez numer lub login swojej usługi oraz ustalonego wcześniej podczas rejestracji hasła, znajdziesz wszystkie informacje dotyczącej Twojej aktualnej taryfy, zużycia pakietów, minut, sms-ów itd. Wcześniej jednak wyloguj się z Nasz Orange. Natomiast jeśli nie posiadasz konta dla swojego numeru na Orange.pl to tutaj: https://www.orange.pl/zaloguj.phtml znajdziesz opcję zarejestrowania się krok po kroku, by uzyskać dostęp do swojego konta i informacji.
Jest też jeszcze jedna możliwość tym razem bez logowania i posiadania konta na Orange,pl. Polega ona na tym, że jeśli posiadasz telefon z Androidem lub iOS (w tym przypadku nie wiem czy taka sama jest możliwość) to możesz pobrać ze sklepu Google Play (Android) lub AppStore (iOS) aplikację "Mój Orange", a następnie łącząc się poprzez internet mobilny uruchomiasz zainstalowaną aplikację, po chwili pojawi się okno "wybór logowania", wtedy wybierasz opcję "szybki podgląd" ---> "dalej" i automatycznie poprzez sieć załadują Ci się w apce podstawowe informacje dotyczące nazwy Twojej taryfy, miesięcznego zobowiązania oraz zużycia pakietów. Poprzez tę aplikację możesz także kontaktować się BOK poprzez połączenie telefoniczne lub czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki internet mogę dokupić przy abonamencie?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »