Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet domowy

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27997
  • 19175
  • 1233

Internet domowy

A adresu mu nie podałeś czy numeru komórki?
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

adres znał podawałem ,numeru nie ale pewnie zapisał ten z którego dzwoniłem ,aczkolwiek konsultant na infolinii nie był w stanie tego znaleźć 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27997
  • 19175
  • 1233

Internet domowy

Bo tego się nie robi na poziomie systemu obsługowego. Ja bym poczekał kilka dni, jest sezon urlopowy, nowy sezon komercyjny, może jeszcze nic nie wiadomo.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

ok poczekam, pytanie mam jeszcze co byś polecił zrobić jeżeli się okaże że nic się nie zmieniło po kolejnym tygodniu bo nie ukrywam że chciałbym jak najszybciej się podłączyć? 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27997
  • 19175
  • 1233

Internet domowy

A wycieczka do "centrum" do smart store to dla Ciebie duży problem?

Ew może napisz na priv do @bwlodar - on czasem pomaga głównie dla firm, ale w paru wątkach dla klientów indywidualnych się udzielał.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

nie jest to problem ale nastawiony jestem że usłyszę to samo co na infolinii, spróbuje jutro się przejechać do salonu jak nie wyjdzie to skontaktuje się z kolegą,

wielkie dzięki za pomoc!

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 88
  • 91
  • 3

Internet domowy

@Piotrekk85  Emotikon: Szczęśliwy

@hovix4jak tam w salonie ? Coś powiedzieli?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

byłem ale wszystko skończyło się na tym że złożyłem zamówienie, przyjechał dzisiaj technik który powiedział że nie ma szansy na nic bo trzeba postawić 3 słupy, on zrobi kosztorys i przekaże go dalej ale jeszcze mu się nie zdarzyło żeby orange zaakceptował i zrealizował ich projekt. Co polecicie zrobić w tym wypadku?