Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

Cześć,  jestem zainteresowany internetem domowym i mam parę pytań bo sytuacja jest dziwna. Zacznijmy od tego że na mojej ulicy nie ma żadnej infrastruktury, słupów czy kanalizacji technicznej ani orange ani innych operatorów (czarna linia). Mimo to konsultanci twierdzą że jest możliwość techniczna podłączenia internetu domowego. Według strony orange i konsultantów maksymalna prędkość którą mają w systemie dla mojego adresu (na czerwono) to 20mb/s, a sąsiedzi obok mnie (zaznaczeni na niebiesko) mają maksymalna prędkość do 80mb/s, zapytani na infolinii konsultanci mówią że to jest spowodowane brakiem miejsca w centralce czy możliwym przeciążeniu sieci co dla mnie jest głupotą bo na główniej ulicy jest już dostępny światłowód (pomarańczowa linia) i większość mieszkańców przeniosła się na niego więc miejsca się zwolniły i przeciążenia nie powinno być? Więc pytanie czemu tylko 20mb/s?

Czytając sporo wątków na tym forum widziałem wpisy pracowników że Orange już nie inwestuje w "miedź", tylko bardziej opłacalny jest dla nich światłowód. To w moim przypadku jednak jest bardziej opłacalny czy nie? bo odległość poprowadzenia kabla praktycznie jest taka sama. Patrząc na mapie zasięgu sąsiedzi obok mają dostępny światłowód co więcej  u mnie w salonie nawet łapie sieć wifi OrangeŚwiatłowód sąsiada. 

Bez nazwy-1.png

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 22492
  • 11369
  • 1086

Internet domowy

A te słupy co widać w StreetView to nie są Orange?
Masz nowe pytanie nie związane z obecnym wątkiem? Załóż nowy wątek - to nie gryzie!
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

[ Edytowane ]

to są słupy z prądem i to jedyne jakie tu są a z tego co słyszałem to podobno niechętnie orange "idzie po tych słupach" bo operatorzy dużo kasy chcą za nie

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 22492
  • 11369
  • 1086

Internet domowy

Po ręcznym wywiadzie technicznym jest możliwość czegoś poza mapą. Popytaj się sąsiadów z kim załatwiali to z Orange. Ew udaj się do salonu firmowego.
Masz nowe pytanie nie związane z obecnym wątkiem? Załóż nowy wątek - to nie gryzie!
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

czegoś więcej czyli vdsl 80mb czy może nawet światłowód? problem jest taki że obaj sąsiedzi zaznaczeni na mojej mapce na niebiesko jeden to nowy dom wystawiony na sprzedaż, nie zamieszkany jeszcze a w drugim sąsiad nie korzysta z usług orange

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

w salonie pracownicy nie będą korzystać z tej samej bazy danych co konsultanci na infolinii? 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 22492
  • 11369
  • 1086

Internet domowy

Będą. Ale ja nie mówię o złożeniu zamówienia. Doradca w salonie (z resztą na infolinii też możesz czasem trafić na odpowiednie osoby z dostępem i uprawnieniami) może zlecić ręczny wywiad. Zgodnie ze stopką na mapie zasięg nie jest gwarantowany i zawsze po złożeniu zamówienia technik weryfikuje na miejscu co można podłączyć. Można też przez zamówieniem wysłać zlecenie na ręczny wywiad techniczny. Musi istnieć ku temu kilka przesłanek, ale wątpię by ktoś na publicznym forum napisał Ci dokładnie kiedy i jak.
Masz nowe pytanie nie związane z obecnym wątkiem? Załóż nowy wątek - to nie gryzie!
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

[ Edytowane ]

rozmawiałem w poniedziałek na infolinii z panem z działu technicznego i po przedstawieniu całej sytuacji powiedział że złoży "zapytanie techniczne" czy byłą by możliwość czegoś więcej i w ciągu 3 dni powinna być odpowiedź , dzwoniłem jeszcze raz wczoraj żeby się dowiedzieć co stwierdził technik i się dowiedziałem że nie ma czegoś takiego i dopiero po złożeniu zamówienia zjawia się technik i sprawdza możliwości techniczne więc już się gubię trochę . . .

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 22492
  • 11369
  • 1086

Internet domowy

Dostęp do informacji o wywiadzie technicznym ma zwykle tylko ta sama osoba co zleciła. Nie deklarowała że wyślę Ci smsa lub maila? To rzadka procedura i nie każdy doradca o niej wie.
Masz nowe pytanie nie związane z obecnym wątkiem? Załóż nowy wątek - to nie gryzie!
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 16
  • 0
  • 0

Internet domowy

nie nic nie deklarował, tylko powiedział że w ciągu 3 dni powinna być odpowiedź, nie pytał o żadne dane co też zdziwiło kolejnego konsultanta z którym rozmawiałem wczoraj 

0 Lubię to
Odpowiedz