- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
zawarłem umowę na podpięcie usługi światłowodu 11 marca 2024, technik miał podłączyć usługę 12 marca, jednak z powodów technicznych odwołał wizytę i miał skontaktować się ze mną w sprawie ustalenia nowego terminu instalacji. Nie skontaktował się, za to ja dzwoniłem do konsultantów orange i poinformowali mnie, że w systemie została przesunięta wizyta na 17 kwietnia między 17 a 20, dzisiaj mamy 16 kwietnia i dostaję rano sms, że wizyta znowu została przełożona z powodów technicznych. Kontaktuję się ponownie z obsługą klienta i o zgrozo dostaję informację, że wizytę przełożono na 15 maja 2024. Pani konsultantka sprawdziła w systemie inne mieszkania, które w bloku są podłączone i światłowód normalnie tam działa. Inni operatorzy też świadczą tutaj swoje usługi vectra, play, inea, netia infrastruktura podłączona do bloku należy do światłowód inwestycje, przez co każdy z operatorów dolicza sobie do abonamentu dodatkowe koszta od 5 w orange do 30 zł w netii za dzierżawione łącze, dodatkowo nie podoba mi się fakt, że przez to że łącze musi być dzierżawione, bo infrastruktura należy do światłowód inwestycje to nie objemują tutaj mieszkańców żadne promocje. Poza tym, czy światłowód inwestycje to nie jest spółka orange? Nie mniej jednak, mam pytanie co mam zrobić w mojej sytuacji? Nie mam zamiaru czekać kolejnego miesiąca, a numeru do techników nie udało się uzyskać od Pani konsultant.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@JaddyPL Powodów przekładania terminu instalacji może być kilka. od prozaicznego braku dostępu do urządzeń/zasobów sieciowych, poprzez rozbudowę urządzeń w OPP (skrzynka dostępowa w piwnicy) -brak wolnych wyposażeń dla nowych klientów, bałagan w tymże OPP, gdzie nie widać wolnych zasobów a reszta jest nie na swoim miejscu, aż do niedrożnych pionów (lub braku tychże)
Póki nie będzie odpisu monterów w systemach i informacji o powodzie przekładania wizyty nic sie nie dowiesz...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@JaddyPL Powodów przekładania terminu instalacji może być kilka. od prozaicznego braku dostępu do urządzeń/zasobów sieciowych, poprzez rozbudowę urządzeń w OPP (skrzynka dostępowa w piwnicy) -brak wolnych wyposażeń dla nowych klientów, bałagan w tymże OPP, gdzie nie widać wolnych zasobów a reszta jest nie na swoim miejscu, aż do niedrożnych pionów (lub braku tychże)
Póki nie będzie odpisu monterów w systemach i informacji o powodzie przekładania wizyty nic sie nie dowiesz...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy Katowice-Piotrowice ul. Armii Krajowej 25
@JaddyPL spliter zajety, trzeba rozbudowac.
nie ma znaczenia czy siec SI czy OPL mozna dostac oferte negocjowalna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy Katowice-Piotrowice ul. Armii Krajowej 25
Czy mógłbyś rozwinąć o co chodzi z
@PARANOJAnapisał(-a)nie ma znaczenia czy siec SI czy OPL mozna dostac oferte negocjowalna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy Katowice-Piotrowice ul. Armii Krajowej 25
@JaddyPLnapisał(-a)Czy mógłbyś rozwinąć o co chodzi z
@PARANOJAnapisał(-a)nie ma znaczenia czy siec SI czy OPL mozna dostac oferte negocjowalna
np w katowicach mozna dostac oferte 4/6mc za 0zł dla samego internetu. oferta dostepna od 5 marca 🙂
albo np -10zł dla abonamentu
pisales cos o tym ze siec nalezy do swiatlowod inwestycje to Ci odpowiadam ze nie ma znaczenia kogo siec a rabat mozesz dostac i tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy Katowice-Piotrowice ul. Armii Krajowej 25
Miałem podobną sytuację u rodziców. Pierwszym wyborem był Orange, bo raczej nie uznaje innych operatorów, ale niestety w dniu montażu technik odwołał wizytę. Ja już nawet nie pytałem o powód, tylko zgłosiłem się do konkurencji. Internet został podłączony jeszcze w tym samym tygodniu...