- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
Tak jak powyżej, jestem ciekaw czy komukolwiek to się udało ![]()
Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie konta, natomiast do jego założenia wymagana jest dodatkowa weryfikacja poprzez czat. Tylko, że żaden z doradców na czacie (a przynajmniej dwóch na których trafiłem) nie ma pojęcia o co z tym chodzi i odsyła do zamawiania poprzez infolinię ![]()
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
Próbowałem, jest to samo czyli rejestracja kończy się koniecznością przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
Kilka dni temu był temat do założenia konta, żeby porozmawiać z konsultantem na czacie. Postanowiłem przetestować zakładanie konta.
Próba pierwsza:
Nowy adres e-mail, rejestracja, i konieczność podania PESEL. Koniec rejestracji, konto nie założone. Dodatkowa weryfikacja.
Próba druga:
Kilka dni później. Nowy adres e-mail, rejestracja, podanie hasła, konto założone. Pesel nie potrzebny. Dodatkowa weryfikacja nie potrzebna. Czat uruchomiony. Można podpinać numer i zostać nowym klientem Orange.
Nie wiem od czego to zależy, ale są momenty, że konto zakłada się bez problemów, a raz są takie kłopoty, że nie można przejść weryfikacji.
Zamówienia najczęściej składałem przez infolinię, uprzednio przeglądając ofertę na stronie orange.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
Można jeszcze sprawdzić możliwość odzyskiwania hasła, jeśli nawet przez przypadek zostało założone konto, a nie pamięta się o tym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
@Piotrekk85napisał(-a)
Ekran który pokazywałaś w innym wątku sugeruje że masz aktywną usługę w Orange. Nie masz jakieś starego prepaida na siebie? Doradca po uruchomieniu czata nie zawsze ma info co robiłeś wcześniej. Warto poprosić wtedy o migrację do nowego mój Orange.
Miałem prepaida, ale z 10 lat przed wprowadzeniem obowiązkowej rejestracji. Nic poza tym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
@ketrasaArturnapisał(-a)Można jeszcze sprawdzić możliwość odzyskiwania hasła, jeśli nawet przez przypadek zostało założone konto, a nie pamięta się o tym.
Pod tym adresem e-mail nie ma konta w Mój Orange.
Wprowadź poprawny adres lub zarejestruj konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy da się zamówić internet stacjonarny przez internet, nie będąc klientem Orange?
@voidnapisał(-a)
@ketrasaArturnapisał(-a)Można jeszcze sprawdzić możliwość odzyskiwania hasła, jeśli nawet przez przypadek zostało założone konto, a nie pamięta się o tym.
Pod tym adresem e-mail nie ma konta w Mój Orange.
Wprowadź poprawny adres lub zarejestruj konto.
Też dostałem taki komunikat po wprowadzeniu e-maila, którego użyłem do testów. Po ponownym rejestrowaniu innego nowego e-maila, którego nigdy wcześnie nie użyłem i wprowadzeniu PESEL, dostałem komunikat, że konto już istnieje.
Proponuję więc zadzwonić do BOK: 510 100 100 i po podaniu PESEL-u sprawdzić, jakie dane istnieją w systemie Orange. Poprosić wtedy o wpisanie poprawnego e-maila i ewentualny reset hasła.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »