- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
mam problem z odtwarzaniem niektórych programów zapisanych w chmurze z dni 21-25 września - dostaję komunikat "Błąd odtwarzania Wystąpił problem z odtwarzaniem treści. Spróbuj ponownie później". Próbuję od chyba tygodnia, i dostaję ciągle ten sam komunikat 🙃
Da się to jakoś naprawić? Ogarnąć?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Patusza może i da się..warto zgłosić to na infolinii czy czacie, bo ewentualnie przekażą temat do techniki i mogą mieć jakieś info o programach z tego okresu i trudnościach z ich odtwarzaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Patusza może i da się..warto zgłosić to na infolinii czy czacie, bo ewentualnie przekażą temat do techniki i mogą mieć jakieś info o programach z tego okresu i trudnościach z ich odtwarzaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem z odtwarzaniem tvgo
Jak coś nie działa, to trzeba reklamować.