- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie zaktualizowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Witam,
czy ma ktoś z was doświadczenie z przedwczesnym rozwiązaniem umowy w takim przypadku ?
Więc zaczęło sie tak:
Jesienią 2017. roku poszlismy do salonu Orange, żeby podpisać umowe na telewizje (satelitarną) + internet LTE + telefon stacjonarny. Po podpisaniu umowy miał sie zjawić u nas fachowiec żeby sprawdzić czy wszystko będzie działać (nikt sie nie zjawił).
Po podłączeniu dekodera (Sagecom WHD80), okazało sie jednak że telewizja nie działa tak jak powinna. Co pare minut wyskakuje komunikat S01, a po 15-20 minutach obraz staje w miejscu. Oczywiście wymieniono dekoder, to jednak nic nie pomogło. Następni przysłali do nas technika, który sam nie wiedział dlaczego nie działa, więc zamówił nowy router. Jakieś 2 tygodnie temu przyszedł kolejny technik, który stwierdził, że możliwe są zakłócenia w połączeniu między routerem a dekoderem (router jest piętro wyżej, połączony z dekoderem przez Wifi). Powiedział że albo możemy wiercić ściany, sufit i poprowadzić kable przez pół domu, albo router podłączyć przy dekoderze, przez co jednak te same zakłócenia byłyby znowu u góry, gdzie jest komputer i pokoje w których zwykle korzysta sie z internetu. Wyjaśniliśmy sprawe w salonie, gdzie powiedziano nam że Orange odstąpi od umowy na telewizje, bo jak widać nie da sie nic zrobić.
Parę dni temu dostaliśmy natomiast list od Orange, w którym jest napisane, że oni od niczego nie odstąpia i że mamy wszystko okablować (no bo internet mobilny przecież), bo "sie da".
W sumie wygląda więc tak: od 5 miesięcy płacimy za telewizje, która nie działa, a Orange ma na to wyrąbane, byleby sie kasa zgadzała.
Jakieś sugestie co z tym zrobić? Bo w salonie nikt nam nie pomoże bo oni sie nie znają, a na płatnej infolinii mówią że nic nie poradzą że nie działa i tyle...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja bym to zrobił po kablu, jak jest centralne to przy nim kable puścić, czy elewacja, nie rezygnował z TV, inna opcja jak jedna faza na piętro/parter to ap klient i gniazdkiem net puścić, bez wiercenia będzie, wtedy tylko zgłoszenie dać o rekompensate za niemożność korzystania z TV, bo trochę winy po stronie Orange jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
Na początek złożyć oficjalną reklamację - nie przez infolinię, tylko PISEMNIE, na adres operatora, z potwierdzeniem odbioru.
A jak to nic nie da, to: https://uokik.gov.pl/rzecznicy.php
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
Dziękuje Wam wszystkim za szybką odpowiedz.
Co do kabli, to nie podłączaliśmy routera bezpośrednio, bo wybieranie między internetem a telewizją nie wchodzi w grę, ale nawet technikowi sie nie chciało spróbować, "powinno działać" i tyle.
W tym momencie sam jestem poza domem więc ciężko mi powiedzieć czy teoretycznie naprawdę by działało.
Ale tak łatwo nie damy za wygraną, najwyżej będziemy wiedzieć w przyszłości żeby nigdy nie brać niczego od Orange, może nawet przekonamy znajomych, jeśli też mieliby w planach popełnić błąd podpisując umowe z tymi złodziejami. Jak już piwonski67 napisał, oby jak najwięcej osób sie zniechęciło, to obojętne co ludziom naobiecują, nie pomoże im to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
Sprawdź w pierwszej kolejności, czy na kablu będzie wszystko działać. Jeżeli tak, to warto się zainsteresować tym: https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Wi-Fi-Extender-Plus-test-i-recenzja-nowego-wzmacniacza-Wi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
@WojcieszkoNie wiem, czy wiesz, jak działa telewizja satelitarna i do czego jest połączenie i Internetem ? A więc tak połączenie jest potrzebne na kilka sekund do pobrania uprawnień, a potem można rozłączyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
@Anonim wiem. Chociaż w regulaminie jest trochę inaczej to opisane. Dekoder powinien się znajdować połączony do urządzenia, które znajduje się w Strefie Internetu Domowego. To wszystko w kwestii testów, gdzie dokładnie leży problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
Kup se ten https://www.mediaexpert.pl/routery-xdsl/router-tp-link-tl-wr841n,id-13713?gclid=EAIaIQobChMIlrv61ZuM2QIVURbT... router tp link i postaw go kolo tunera i skonfiguruj go jako most wedle tej http://www.tp-link.com/pl/article/?faqid=227 instrukcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
niedziałająca telewizja - orange nie chcę rozwiązać umowy
@Anonim Niestety w moim przypadku podobno router musi być cały czas podłączony, nawet jeśli to telewizja satelitarna. Nikt nie jest w stanie mi tej ciekawostki wytłumaczyć. Oczywiście pry podpisaniu umowy też nikt nic nie powiedział, no bo dla Orange to przecież oczywiste że telewizja satelitarna potrzebuje stałe połączenie z internetem...
A @Wojcieszko Router znajduje się w Strefie Internetu Domowego, a nie widzi mi sie też żeby płacić wam jeszcze za jakiś wzmacniacz sygnału, bo po 1. w umowie nigdzie nie ma o przymusie podłączenia na kabel / dokupienia wzmacniacza sygnału żeby móc normalnie korzystać z telewizji, a po 2. problem nie jest w zasięgu, a w jakichś zakłóceniach spowodowanych przez strop.
Podłączyłem router bezpośrednio (kablem i router obok dekodera), i działa. No ale chyba nie to chodzi w internecie mobilnym żeby zamiast do gniazdka telefonicznego, router musiał być przy dekoderze.
No cóż, będę próbował to wszystko wyjaśnić.
A jeśli nie będzie innej możliwości, to przemęcze się te dwa lata, kupie transmitery sieciowe (o ile router / dekoder nie będą miały z tym problemu, w Orange nigdy nie wiadomo) i się pożegnam z Orange na dobre.
- « Poprzedni
- Następny »