Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

TV przerywa, błędy DSL Livebox

Highlighted

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

TV przerywa, błędy DSL Livebox

Witam,

Neostrada do 80Mb, Livebox 3.0, Sagemcom UHD-88. Do Liveboxa po kablu podłączony dekoder, tv i konsola, reszta po wifi. Telewizji praktycznie nie da się oglądać - przerywa, klatkuje, pikseluje, przycina, jest dramat. Reset routera, reset dekodera i przez jakiś czas działa dobrze - czasem kilkadziesiąt minut, czasem kilka godzin. Usługę mam z 3, może 4 lata. Pierwsze parę miesięcy nic się nie działo, potem tylko gorzej. Chciałbym coś z tym zrobić bo już mi się cierpliwość skończyła. Przez ten czas był zmieniany przewód w mieszkaniu - montowane gniazdko, Livebox połączony przez filtr Lea czy bez niego, nie ma różnicy. Telefonu stacjonarnego brak. Zauważyłem zależność z błędami ES i SES z informacji systemowych routera - więcej zakłóceń TV = więcej błędów. Ale że się na tym nie znam, proszę o poradę. Chciałbym zgłosić gdzieś tą sprawę, i chcę zrobić to skutecznie. Czy winne są te błędy? Z samym internetem nie mam raczej problemów, ale telewizja to tragedia.

Załączam 3 zrzuty: Fot.1 zrobiony wczoraj, 23:10 i Fot.2 po resecie routera. Fot.3 zrobiony dzisiaj koło 12, Fot.4 przed chwilą.

Fot.1Fot.1Fot.2Fot.2Fot.3Fot.3Fot.4Fot.4

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28155
  • 19429
  • 1239

TV przerywa, błędy DSL Livebox

Zgłoś usterkę na BOK http://orange.pl/kontakt