Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

[edit] ► Wątek wyodrębniony z tematu Nadal dostępne kanały po rezygnacji z pakietu nc+ - Moderator Wiktor ◄

 

Przepraszam, że się podepnę pod temat...

Biorąc LOVE przypadkiem, gdy odbierałem umowę od kuriera, podpisałem (prawdopodobnie, bo dowód w postaci podpisanej umowy na pakiet Start+ jest w centrali Orange) umowę na pakiet nc+ Start+. Przekonałem się o tym dopiero po otrzymaniu pierwszej "pełnej" faktury - jest że płacę 9,90 za okres abonamentowy.

Konsultantka na chacie mówi, że muszę z tym żyć przez 24 miesiące albo zapłacić jakąś (nie wie jaką) karę za zerwanie tej umowy. Czy ktoś przez to przechodził? Bruno, a ty musiałeś czekać do końca okresu umowy?

 

ps. ten pakiet to dla mnie jakaś pomyłka i wciskanie typu "drobnym drukiem", większość z tego pakietu jest już w "optymalnym", więc po co?!

26 ODPOW. 26

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

Jeśli zamawiałeś przez stronę www, to powinieneś mieć jakieś podsumowanie zamówienia na mailu.

Jeśli zamawiałeś przez rozmowę telefoniczną, możesz złożyć reklamację z info, że tego nie zamawiałeś, ew poprosić o nagranie - wtedy sam możesz zweryfikować. Rozmowy przez telefon bywają długie i często łatwo zapomnieć na co się umawiało.

Też zwróciłbym uwagę na sformułowanie "drobny druczek". W tym wypadku na pakiet nc+ jest podpisywana oddzielna umowa z nc+ (więc to kilka oddzielnych kartek do podpisu z logiem nc+), więc powinno być to zauważalne.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

Nie przeczę, że "moja wina" (i stąd porównanie do "drobnym druczkiem") - to są 2 oddzielne kartki (tylko na pierwszej stronie logo NC+), gdzie wszędzie mowa o ITI Neovision. Pod presją kuriera mogłem podpisać (na 4 stronie jest miejsce na podpis), nie pamiętam.

Zamawiałem LOVE przez telefon (to Orange do mnie dzwonił z ofertą), na pewno nie było ani słowa o NC+ i tym pakiecie Start+. Myślisz, że to jest wystarczająca podstawa do uznania reklamacji, nawet jeśli złożyłem podpis?

 

W regulaminie promocji Start+ jest m.in:

15. Zasady wyłączania usług ITI Neovision: Pakiet: Pakiet Start+: brak możliwości wyłączenia poza przypadkami rozwiązania/wygaśnięcia Umowy, Opcja Dodatkowa: Dopełnienie do Comfort+: automatyczne wyłączenie z końcem okresu gwarantowanego korzystania.

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

@bluesmanniak, masz prawo do reklamacji http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1982722/4060616132.pdf, gdzie jest w postępowaniu wszystko wyjaśnione. Opisz dokładnie i składaj.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

Dzięki. Opisałem problem i złożyłem reklamację korzystając z portalu Mój Orange - Zgłoszenia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

Hm, wiesz co, sprawa nie jest jednoznaczna. Po pierwsze jaką łączną cenę ustaliłeś i jaką łączną liczbę kanałów. Być może ktoś Ci nie wypunktował a podał łączny koszt. Z drugiej strony był czas na odstąpienie, który minął. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.
Moim zdaniem przy negatywnej odpowiedź warto poprosić o nagranie. Wtedy jeśli rzeczywiście jest podana mniejsza kwota i mniejsza liczba kanałów, to "jakieś szanse" by były.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

Telefonicznie kwota uzgodniona 89 i pakiet optymalny.

Na pierwszej fakturze za sierpień (6.08-5.09), gdzie część była liczona wg. starych umów a część wg LOVE (bo umowę zawierałem gdzieś koło 20 sierpnia) nie ma dodatkowych naliczeń. Na bieżącej fakturze, pierwszej w pełni LOVE jest "Rozliczenie bieżące" - 89,00 oraz "Rozliczenie dodatkowe" - "Rozliczenie Telewizji nc+" - 9,90.

Jedyne co mogłem ja spieprzyć, to z rozpędu podpisując podsunięte przez kuriera strony dokumentu umowy ( a jest tego kilkadziesiąt kartek) podpisać także tę kartkę z ofertą Neovision na pakiet Start+.

Zobaczymy...

Anonim

Nie dotyczy

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

@bluesmanniak, nie zaszkodzi przeczytać wszystko, co na umowie, na spokojnie i będziesz wiedział, czy popełniłeś gafę. Każda reklamacja jest inna. Dlaczego podpowiadam? Bo ja też składałem reklamację i oddzwoniono do mnie, żebym doprecyzował zgłoszenie. Ja byłem pewny swego, więc wszystko wyprostowano po tej rozmowie...ku mojemu zadowoleniuEmotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 205
  • 221
  • 1

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

Witam bluesmanniak ,nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twoje pytanie ale ja miałem umowę  na pakiet nc + przedłużoną automatycznie po okresie 24 miesięcy i była to umowa na czas nieokreślony,a więc mogłem w każdej chwili złożyć rezygnację bez płacenia kary.Napisałem rezygnację i wysłałem listem ,wzór pisma otrzymałem na czacie od konsultanta.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Rezygnacja z nc+ po podpisaniu umów związanych z LOVE

Zgłosiłem mój problem korzystając z portalu "Mój Orange". Dzisiaj sprawdzam - jest info, że zrealizowano,  negatywnie. No trudno, ale gdzie uzasadnienie "wyroku"? Na maila nic, telefonu też nie było, doczekam się jakiegoś komentarza, czy trzeba dalej "procedować", żeby wycisnąć jakiś komentarz od Orange?

Tak to wygląda:

Numer
xxxxxxxxx [edit] ► nr został zasłonięty - Moderator Wiktor ◄
Data przyjęcia
11 październik 2017
Rodzaj
Reklamacja
Status

Zrealizowane

Negatywnie

 

Opis
Na fakturze F00xxxxxxxx/xxx/xx [edit] ► nr został zasłonięty - Moderator Wiktor ◄, pierwszej "pełnej" fakturze po przejściu na pakiet LOVE, ze zdziwieniem znalazłem pozycję: Rozliczenie Telewizji nc+ nc+ Pakiet Start+ - 9,90 Nie zamawiałem tego pakietu. Podczas rozmowy o pakiecie LOVE (zamawiałem telefonicznie, konsultant Orange zadzwonił do mnie) była mowa tylko o pakiecie "Optymalny", co mi w zupełności wystarczało. O pakiecie NC+ nie było ani słowa. W dokumentacji umowy dostarczonej przez kuriera widzę teraz, że są tam strony poświęcone ofercie pakietu Start+, ale ja tego nie zamawiałem. Jeśli ta opcja została przez pomyłkę wprowadzona do systemu - proszę o jej wycofanie z najbliższym okresem rozliczeniowym.