- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ile muszę odczekać "na zaksięgowanie" od zakupu w Salonie w Orange do tzw. automatycznej aktywacji zakupionych usług , w moim przypadku TV i telefonu domowego w wybranych usługach do Internetu 300/s. Internet działa i jest stabilny, natomiast póki co dekoder nie rozpoznaje ID Usługi TV oraz otrzymanego poufnego kodu jaki otrzymałem na wyciągu w umowie, a ze słuchawki domowego telefonu jest głosowa informacja że muszę odczekać do 48 godz. Umowa na TV i telefon zawarłem dzisiaj około 14, natomiast sam światłowód wcześniej i działa okay. PS. Próbowałem się wczytać w Uwagi konsumentów w historii ale usługi w Orange były zmieniane, na tyle ze stanowią dezinformację. Doczytałem się o płatnej pomocy z Orange ale czy to ukryty jedyny warunek doczekania się realizacji umowy po stronie Orange?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
Poczekam na zapalenie diody "stanu telefony domowego" telefonem 801505505 nie udało mi się uzyskać połączenia, natomiast z numeru 510100100 byłem przekierowywany - po drodze gubiąc swoje dane. Telefony na SIM-a są już obowiązkowo rejestrowane, natomiast ja nie mam ani możliwości ustalenia z kim byłem łączony ani specjalnego rejestrowania takich przekierowań. Jest chaos w inform np. adres strony pomocy to jedynie www.orange.pl/pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
Tak wygląda na koncie Mojego Orange sekcja Usługi stacjonarne > zakładka Usługi i Pakiety, ( informacja wewnętrzy błąd komponentu to cokolwiek więcej jak po prostu brak takich zakupionych usług, a wiec coś się dzieje ale wina po stronie komponentu z Orange ) 🙂
A przy okazji przydałaby się w takiej specjalnej aplikacji "Mój Orange" poza sekcją pt. Orange Mobilny i Orange Stacjonarna też udostępnić dostęp do Nasz Orange ( czyli potrzebna byłaby trzecia sekrecja pt. Nasz Orange ), w tym np. do MultBOX oraz koniecznie Forum Nasz Orange... To byłoby duże ułatwienie w korzystaniu z pełnej palety ofert i ułatwień w Orange w jednym indywidualnym menedżerze !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
@cokolwiek , to świeża dla Ciebie sprawa, więc nie oczekuj na koncie, że za dotknięciem różdżki cokolwiek się pojawi. Ten wewnętrzny komponent to mi się na koncie też pojawia z komunikatem. Po prostu nie mam wykupionych dodatkowych usług, tylko standard na stacjonarnym z umowy. Natomiast 801505505 jest wyłączony i lektor oznajmia o tym (jest zgłoszone). Zaś w aplikacji MO masz w prawym dolnym rogu słuchawkę i po kliknięciu, możesz przejść na forum, gdzie już masz dedykowane zakładki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
...doczytałem umowę w szczegółach - jest podawany czas aktywacji zakupionej usługi w umowach do 14 dni. Więc sorry że zamiast doczytać - zapytałem, ale liczyłem na podanie czasu już z praktyki ( wykładni tych przepisów) Dziękuję za wprowadzenie do świata piktogramów Orange, do tej pory z Orange korzystałem od święta, chociaż użytkuję numer przyznany jeszcze za czasów Idea.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
@Anonimnapisał(-a)Ten wewnętrzny komponent to mi się na koncie też pojawia z komunikatem. Po prostu nie mam wykupionych dodatkowych usług, tylko standard na stacjonarnym z umowy.
Od dwóch tyg jest taki komunikat i nie widać tam aktywnych pakietów bez opcji dodania odjęcia. A mam pakiety dodatkowe aktywne i je wcześniej widziałem i mogłem nimi zarządzać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
Już Okay, przejmie dziękuje.
PS. W moim przypadku przyszedł email z informacją o telefonie stacjonarnym - pewnie jak zostanie wykupiony a dany e-mail ustalony jako kontakt z obsługą. Po sprawdzeniu okazuje się że działa też Pakiet TV. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
Jednak zmuszony jestem złożyć R E K L A M A C J E, ponieważ udana próba wyłączenia multinagrywarki w ustawieniach dekodera zakończyła się nie potrzebą wpisania PIN-u w celu zatwierdzenia nowego ustawienia ale jedynie e-milem z informacja o rzekomo nowym zakupie - aktywacji multinagrywarki w kwocie 199 zł ( w tej cenie można kupić całkiem solidny DYSK USB 3 1 TB do samodzielnego nagrywania i każdego programu z wykupionego pakietu) Sytuacja jak z czarnych komedii z PRL. Albo akcji sprzedaży specjalnych garnków emerytom i rencistom. Co ciekawe jednak okazało się że chyba nawet takie w moim przypadku pierwsze uruchomienie dekodera było na zasadzie jakiegoś zdalnego pulpitu, mianowicie nawet ja nie musiałem nic wpisywać ani numeru ani potwierdzać jego PIN-em, wystarczyło tylko ze kliknąłem wyłącznik dekodera. który się zaktualizował i zaczął działać np. z ta nieszczęsną i niedopracowaną multinagrywarką. Dodatkowo zamiast wyjaśnienia dlaczego tak długo czekam na aktywacje usługi otrzymałem dosyć dziwny MMS z takim nie za bardzo czytelnym odpisem dokumentu chyba z Orange ale na innym druku i anodoncją Wyciąg z umowy też dla osoby ******* ************ z terytorium Polski z roku 2018 ( co charakterystyczne bez podania PESELU tej osoby )ale z podanym adresem kontaktowym w Skierniewicach a wiec w miejscu urzędowania dyrekcji Orange?.
W Panelu Mój Orange pojawiły się - - dwie ciekawe pozycje przekroczenie abonamentu i chyba aktywacja wyłączanej multinagrywarki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aktywacja TV i telefonu domowego
Przede wszystkim proszę o wyjaśnienie dlaczego w moim przypadku zamiast 49 zł ustalono opłatę aktywacyjna na kwotę 199 zł, poza tym co to za tajemnicza pozycja "przekroczono abonament" na kwotę 110 zł razem w moim przypadku Orange wyliczyło sobie kwotę 299 zł, To moja pierwsza umowa na takie usługi w Orange.
Umowę na TV i telefon stacjonarny przy routerze światłowodowym zawarłem w piątek, ale taka umowa została zrealizowana dopiero w poniedziałek, dodatkowo w oparciu o trzecią opcję Wyciągu z Umowy z kodami dostępu i PIN-em poufnym. Co pewnie charakterystyczne - nie tylko dla Orange - dla takich wyciągów z umowy z poufnymi kodami dostępu, system Orange nie wymaga potwierdzania ich otrzymania własnoręcznym podpisem klienta z datą otrzymania.
Brak takiej najnowszej-zmienionej wersji Wyciągu z umowy z kodami poufnymi i aktualnym ID zakupionej usługi ( np. TV), wprowadzonymi do systemu Orange , utrudnia nawet proste skontaktowanie się z przedstawicielem Orange przez telefon w wybranym temacie.
- « Poprzedni
- Następny »