- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postaci przerwy w trwającej emisji dowolnego programu połączone też z brakiem dźwięku. Nawet TVP 1 a więc dotyczy całej zakupionej usługi Pakiet TV Orange.
Więc mam pytanie jak postępować w takich przypadkach?
Niewątpliwie jest to irytujące nie tylko w próbie oglądania ale też rejestrowania czegokolwiek. A występuje w sytuacji zupełnego braku obciążenia światłowodu i w trakcie odbierania jednego wybranego dowolnego programu. Może Modem-Ruter Orange posiada jakieś ustawienia bufora pamięci podręcznej?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj
Orange BOX w praktyce:
Charakterystyczna opcja chyba w Europie tylko dla krajów trzeciego świata : a więc wina tylko po stronie użytkownika, w ciemno 49 zł lub sto kilkanaście jak coś tak sobie pokręci.
W naszym kraju UOKiK nawet w takim przypadku nie przewiduje reklamacji z tak dużym podmiotem, więc o Microsoft tako jak o widmie przypomnę.
Zastanawiam się jaki to ma związek z moim niewielkim dzisiejszym doładowaniem konta Orange na kartę?
Aha, czy poza jednostronną taką wpisana w usługę bez reklamacji diagnozą ze strony Orange, czy próbował ktoś próbował to sam sprawdzić na warunkach neutralnych? ( np. na Uczelni )
Poza tym jak można odwołać taką wizytę technika, wolę się lepiej przygotować i po prostu nagrać takie emisje?
Certyfikowany pomiar światłowodu tego nie wychwyci bo są spore szarpnięcia na które nawet nie reaguje ale w przypadku emisji TV to już jest istotne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj
Osobiście spróbowałbym na start zrobić reset do ustawień fabrycznych (o ile nie masz dużo do ustawienia) i podłączyć dekoder na nowo jak przy pierwszym razie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj
Udało mi się odwołać pierwsza wizytę, ale może kiedyś skorzystam jak sam się lepiej przygotuję i zbiorę cokolwiek materiału dokumentalnego na Video. Ale już testuję bez podłączonego dysku i chyba póki co nie ma takiej zadyszki transmisji lub są dużo rzadziej. PS. Takie próbne "alarmy" też sporo uczą -przynajmniej z wyborem kontaktu - moim zadaniem polecam CZAT ponieważ jest możliwość zapisania naszej rozmowy i przesłania np.na nasz e-mail. Polecam na pewno Czat, kontakt z BOX za pośrednictwem SI, ang. artificial intelligence póki co jest irytująca/y. Ale może dobór płci byłby krokiem do przodu - to tak przy okazji swojej uwagi o Nasz Orange. A jak już po odwołaniu rozmawiałem o problemie z doradcą stwierdził że może być wina dekodera?
Dziękuję za korektę treści SMS!
- to chyba tylko w trakcie nagrywania, teraz właśnie przeglądam nagrania jakie dzisiaj robiłem i takich przerw nie widać. Czy miał ktoś podobny problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj
Ja każdą rozmowę z Orange nagrywałem na swoim telefonie, tylko informowałem konsultanta, że moja rozmowa też jest nagrywana i czy się zgadza. Kiedyś mi się trafiło, że się nie zgodził, to rozłączyłem się i połączyłem z innym. Polecam nagrywać rozmowy z infolinią, bo dużo daje, a wystarczy do tego aplikacja ACR ze sklepu Google. Tylko do wersji androida 8, od 9 brak możliwości nagrywania bez roota.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj
Dziękuję.