Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postaci przerwy w trwają

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 24
  • 1

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postaci przerwy w trwają

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postaci przerwy w trwającej emisji dowolnego programu połączone też z brakiem dźwięku. Nawet TVP 1 a więc dotyczy całej zakupionej usługi Pakiet TV Orange.

Więc mam pytanie jak postępować w takich przypadkach?

Niewątpliwie jest to irytujące nie tylko w próbie oglądania ale też rejestrowania czegokolwiek. A występuje w sytuacji zupełnego braku obciążenia światłowodu i w trakcie odbierania jednego wybranego dowolnego programu. Może Modem-Ruter Orange posiada jakieś ustawienia bufora pamięci podręcznej?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Jeśli chcesz odwołać zgłoszenie, to skontaktuj się z doradcą BOK.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Zgłosiłbym usterkę na BOK.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 24
  • 1

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Orange BOX w praktyce:

BOK Orange kilka minut.JPG

 

Po doladowaniu 49 zl w ciemno.JPG

Charakterystyczna opcja chyba w Europie tylko dla krajów trzeciego świata : a więc wina tylko po stronie użytkownika, w ciemno 49 zł  lub sto kilkanaście jak coś tak sobie pokręci.

W naszym kraju UOKiK nawet w takim przypadku nie przewiduje reklamacji z tak dużym podmiotem, więc o Microsoft tako jak o widmie przypomnę.

Zastanawiam się jaki to ma związek z moim niewielkim dzisiejszym doładowaniem konta Orange na kartę?
Aha, czy poza jednostronną taką wpisana w usługę bez reklamacji diagnozą ze strony Orange, czy próbował ktoś próbował to sam sprawdzić na warunkach neutralnych? ( np. na Uczelni )

Poza tym jak można odwołać taką wizytę technika, wolę się lepiej przygotować i po prostu nagrać takie emisje?

Certyfikowany pomiar światłowodu tego nie wychwyci  bo są spore szarpnięcia na które nawet nie reaguje ale w przypadku emisji TV to już jest istotne. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Z tego co mi wiadomo za samą tv - opłat za niezasadne wezwanie technika nie ma. Opłaty są w wielu krajach gdzie same podłączenie jest płatne, sam przyjazd też kosztuje.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Jeśli chcesz odwołać zgłoszenie, to skontaktuj się z doradcą BOK.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Tylko podkreśle jeszcze raz - wezwanie technika do usterki związanej tylko z usługą tv (inna czy niż konfiguracja anteny sat) nawet niezasadne - nie powinno wiązać się z opłatą. Opłaty za niezasadne wezwanie dotyczą internetu. I jeśli tu będzie przyczyna/przeszkoda. Twój opis tego nie sugeruje.

Osobiście spróbowałbym na start zrobić reset do ustawień fabrycznych (o ile nie masz dużo do ustawienia) i podłączyć dekoder na nowo jak przy pierwszym razie.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 24
  • 1

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Udało mi się odwołać pierwsza wizytę, ale może kiedyś skorzystam jak sam się lepiej przygotuję i zbiorę cokolwiek materiału dokumentalnego na Video. Ale już testuję bez podłączonego dysku i chyba póki co nie ma takiej zadyszki transmisji lub są dużo rzadziej. PS. Takie próbne "alarmy" też sporo uczą -przynajmniej z wyborem kontaktu - moim zadaniem polecam CZAT ponieważ jest możliwość zapisania naszej rozmowy i przesłania np.na nasz e-mail.  Polecam na pewno Czat, kontakt z BOX za pośrednictwem SI, ang. artificial intelligence póki co jest irytująca/y. Ale może dobór płci byłby krokiem do przodu - to tak przy okazji swojej uwagi o Nasz Orange. A jak już po odwołaniu rozmawiałem o problemie z doradcą stwierdził że może być wina dekodera?

Dziękuję za korektę treści SMS! Emotikon: zakłopotany

 - to chyba tylko w trakcie nagrywania, teraz właśnie przeglądam nagrania jakie dzisiaj robiłem  i takich przerw nie widać. Czy miał ktoś podobny problem?


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Ja każdą rozmowę z Orange nagrywałem na swoim telefonie, tylko informowałem konsultanta, że moja rozmowa też jest nagrywana i czy się zgadza. Kiedyś mi się trafiło, że się nie zgodził, to rozłączyłem się i połączyłem z innym. Polecam nagrywać rozmowy z infolinią, bo dużo daje, a wystarczy do tego aplikacja ACR ze sklepu Google. Tylko do wersji androida 8, od 9 brak możliwości nagrywania bez roota.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 24
  • 1

Co kilkadziesiąt sekund po kilkanaście minut występuje zanikanie sygnału w postacie przerwy w trwaj

Dziękuję.