20-01-2018
20:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2018
20:39
Witam. Kilka miesięcy nie używałam dekodera. Dziś włączyłam go, włączyła się aktualizacja dekodera, dekoder uruchomił się, poczym pojawił się komunikat "Wymagane jest odświeżenie uprawnień do posiadnych kanałów. Przejdź na kanał 1 i poczekaj na nim kilkanaście minut." Czekałam ok. godziny i nic. Wyłączyłam dekoder, zrestartowałam liveboxa, poczekałam na połączenie z internetem, znowu włączyłam dekoder i nadal stoi tak ponad pół godziny i nic...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
20-01-2018
20:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2018
20:45
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub pobierz aplikację mój funbox ze sklepu Google play
5 ODPOW. 5
20-01-2018
20:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2018
20:45
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt lub pobierz aplikację mój funbox ze sklepu Google play
21-01-2018
07:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-01-2018
07:33
Wymagane jest odświeżenie uprawnień do posiadnych kanałów
Jaki masz dekoder ? Spróbuj zresetować ustawienia dekodera.
24-01-2018
15:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-01-2018
15:30
Wymagane jest odświeżenie uprawnień do posiadnych kanałów
Jeżeli sprawa nadal jest aktualna polecam kontakt z pomocą techniczną. Możemy odświeżyć uprawnienia z naszej strony i przy okazji sprawdzić czy wszystko jest OK.
24-01-2018
17:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-01-2018
17:45
Wymagane jest odświeżenie uprawnień do posiadnych kanałów
Problem został już rozwiązany. Reset liveboxa i dekodera nic nie pomogły. Odświeżenie uprawnień przez konsultanta, z którym rozmawiałam nie było również skuteczne. Wymagana była jeszcze dodatkowa interwencji informatyków.
20-02-2018
11:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-02-2018
11:09
Wymagane jest odświeżenie uprawnień do posiadnych kanałów
@werix8 Skoro to kontakt z BOK i przekazanie sprawy informatykom, pomogło, oznaczam wpis @Piotrekk85 jako rozwiązanie, on zaproponował to jako pierwszy.