- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
@Piotrekk85 czyli zero rabatu o 15 zł za Orange go i multi nagrywarkę do rachunku ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
@Piotrekk85 ale jak ma pobrać fakturę z mój orange skoro konto ma od miesiąca brak aktualizacji :)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
Mój Orange nie pokazuje rabatów ani w 1 mcu ani w kolejnych. Podaje stawki maksymalne cennikowe.
dop na fakturze są one uwzględniane bądź nie są i musisz reklamacyjnie wyjaśniać i czekać kolejny miesiąc na korektę (ja miałem tak i potem korektę do korekty bo pierwsza korekta była tez zła). Wiec stawkami w „biezace wykorzystanie” kompletnie się nie przejmuj bo bzdury tam są. Nijak się to ma do nazwy: Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
@Citi2017napisał(-a)@Piotrekk85no właśnie nie mogę tego sprawdzić na mój nowym Orange bo się nie aktualizuje
brak zmiany tam pisze funbox 2.0 a ja już mam 3.0 itp i nie mam jak sprawdzić tego 🙂
A z tym to u mnie po zmianie sprzętu to w ogóle musiałem nowe konto w Mój Orange założyć na inny login (mail) 😂 Bo podobno tak trzeba zdaniem obsługi klienta.
i wtedy widziałem już posiadana nowa ofertę jeśli chodzi o posiadany sprzęt aktualna, bo stawkami opłat to jak post wyżej pisałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
@Tob tak ale brak od miesiąca aktualizacji np mam nowy modem funbox 3.0 z 300 mb/s a na moim koncie widnieje dalej funbox 2.0 i out 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
@Citi2017napisał(-a)@Tob tak ale brak od miesiąca aktualizacji np mam nowy modem funbox 3.0 z 300 mb/s a na moim koncie widnieje dalej funbox 2.0 i out 🙂
Witaj w Orange 😁
mnie już po wielu „przejściach” chyba nic nie zdziwi.
bycmoze musisz właśnie nowe konto na mój Orange założyć bo ja tez tak miałem, ze po zawarciu nowej umowy (przeniesienie usługi na nowy adres i nowe warunki umowy i sprzęt) to widniał stary sprzęt ale ja to ogarnalem w dwa dni właśnie nowe konto rejestrując.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie Pakiet Orange Love Extra
Nie moge założyć nowe bo zaczne od nowa forum orange A te konto mi się skazuje