Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługa TV nieaktywna


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 7173
  • 29337
  • 232

Usługa TV nieaktywna

Umowę masz z Orange na IPTV, zgadza się?
W konfiguracji FB6 oraz na portalu MO masz usługę telewizyjną jako nieaktywną, rozumiem że taki stan rzeczy jest niezgodny z umową?
Jeśli tak to reklamuj, niech ci aktywują wszystki co umowa przewiduje.
Ciebie nie interesuje POS, umowę masz z Orange i oni mają zapewnić jej świadczenie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 33
  • 0

Usługa TV nieaktywna

Tak to jest FTTH 4U z zewnetrznym ONT bo to jest 3d PARTY. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 33
  • 0

Usługa TV nieaktywna


@Glut napisał(-a)

@Szybki96  kabel Ci dobrze działa? Zresetuj modem, następnie za jakieś 10 minut zresetuj dekoder.


 

Kabel w tym przypadku nie jest istotny bo po WIFI to powinno działać. Podłączyłem kablem tylko po to, żeby co rusz nie wpisywać hasła do sieci. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 7173
  • 29337
  • 232

Usługa TV nieaktywna

UMOWA.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 33
  • 0

Usługa TV nieaktywna

Złożone są dyspozycje ale główna jest jeszcze w trakcie realizacji. Mi już przysługuje punkt do rezygnacji z umowy, gdyż oni maja do 36h na rozwiązanie problemu. A dwa to nie są w stanie świadczyć mi usług, ale daje im szanse z tego względu, że mam masę numerów i inne usługi i jest zwyczajnie mi wygodnie plus to, że mogę mieć podsieć do inteligentnego domu, który dobrze współgra.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14806
  • 60800
  • 750

Usługa TV nieaktywna

@Szybki96  weryfikowałeś w zamówieniu, czy pakiet jest dodany? 

Według mnie po prostu masz nieuruchomioną w systemie usługę TV. Tak jakbyś miał pakiet internet i telefon. Bez tv. 

Na infolinii zgłoś problem techniczny dotyczący nie wykreowania usługi i nie dodania jej fizycznie do pakietu


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 7173
  • 29337
  • 232

Usługa TV nieaktywna

Rób jak chcesz. Tylko po kiego grzyba narzekasz że ci coś nie działa, skoro chcesz tylko wycofać się z umowy?
W ogóle czytałeś tą umowę? Jesteś pewien że masz na niej telewizję? Może jednak nie masz?

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 33
  • 0

Usługa TV nieaktywna

Czytasz wgl co odpisuje ? Czy zakładasz z góry. Szukam problemu, który wystąpił i w jaki sposób go rozwiązać. Ale też muszę brać uwagę, że jeżeli problem nie zostanie rozwiązany muszę być zabezpieczony reklamacją, że chce rozwiązać umowę. Proste jak w przypadku rabatu na przedłużenie. Składasz rezygnację a po tygodniu proponują Ci warunki dużo lepsze. Posiadam pakiet usług 4u bo pojawiła się możliwość światłowodu korzystając z łącza POŚ. Posiadam też taki sam pakiet tylko wersji starej 3p na innym adresie. A ty mi sugerujesz czy oby kupiłem pakiet z TV ? Strasznie dziwne pytanie skoro posiadam dekoder dzierżawiony skoro bym kupił bez TV to nie sądzisz, że nie dostałbym dekodera ? 

 

Jakbyś od tygodnia się męczył co się dzieje z tym że nie masz dostępu do pakietu za który ponosisz opłaty i nikt ci nie potrafi pomóc nawet z tych pseudo techników. To niestety ale też byś był tym nie zadowolonym nagle klientem. Posiadam masę usług w tym identyczny na świetle tylko własnej sieci z tym samym sprzętem i tam wszystko działa. Nie po to człowiek płaci im ponad 1400 zł miesięcznie, żeby teraz nie potrafili rozwiązać problemu który leży po ich stronie.

 

________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 7173
  • 29337
  • 232

Usługa TV nieaktywna

Rozumiem cię doskonale. Ale zrozum i mnie: ja NIE WIEM jaki masz usługi, mogę się tego tylko domyślać na podstawie tego co piszesz. NIE MAM też dostępu do twojego konta (oczywiście), więc nie ma żadnej możliwości żebym mógł pomóc - nie zastąpię służb technicznych operatora. To ich musisz męczyć (tak, tak, wiem że męczysz). Do skutku, asertywnie. BTW: nie potwierdziłeś jaki jest status usługi TV na TYM koncie i na TEJ usłudze w MO. Jeśli tam się wszystko zgadza z umową, to reklamujesz problem techniczny (co zdajesz się zakładać), a jeśli tam się coś nie zgadza z umową, to reklamujesz niezgodność konfiguracji usługi z umową.
Tak czy owak, niczego innego niż boksowanie się z Orange nikt ci tu nie poradzi, a na kontakt ze służbami technicznymi poprzez to forum także nie licz, bo ich tu zwyczajnie nie ma.