- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
Występuje problem z rejestracją w usłudze hbogo.
W załączeniu komunikat z serwisu hbogo, jaki otrzymuję podczas rejestracji.
Pomimo wprowadzenia otrzymanego kodu do rejestracji i próby rejestracji na różnych adresach e-mail komunikat jest taki sam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
@sigimundusOczywiście masz aktywny pakiet HBO w Orange? Jaki wyświetla się kod błędu?
Najszybciej zweryfikujesz te dane na infolinii (możesz spróbować na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt i podać tam wszystkie dane podstawowe, którymi się rejestrujesz-oczywiście jak zażądają). Kod możesz podejrzeć w apce Mój Orange
Zerknij dla porządku https://www.orange.pl/view/hbo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
@sigimundus przeczytaj ten temat, masz tam rozwiązanie problemu https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/HBO-GO-brak-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-zalogowania/m-p/252413
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
Nie znajduję rozwiązania, chyba że źle szukam, albo rozwiązaniem są ciągłe reklamacje kierowane do OPL.
Problem zgłosiłem już 2 tygodnie temu, w tym czasie kontaktowałem się z infolinią z 7 razy, ostatni raz w dniu wczorajszym. Tematem nikt się nie zajął (taka informacja z infolinii)
Widzę, że podobny problem ma więcej osób, więc powinno się go rozwiązać systemowo, ponadto Klient powinien być poinformowany ile będzie trwało rozwiązanie tego problemu, a nie pozostawiony bez żadnej pomocy i informacji.
Finalnie nie wiem co powinienem zrobić, bo dzwonienie na infolinię nic nie daje, dostaję tylko zwrotnie informację, że tematu nikt nie podjął.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
@sigimundusNiestety inaczej nie pomożemy niż tylko udzielaniem wskazówek. Prawdopodobnie jest problem z kontem HBO (podstawowym) i przypisaniem do niego usług mobilnych. Nie mamy jednak dostępu do systemów operatora i rozwiązać to możesz tylko kontaktując się z infolinią. Możesz jeszcze liczyć na to, że znajdziesz ogarniętego doradcę w BOK-u i będzie potrafił na miejscu zgłosić problem dalej, lub chociaż określić wedle dostępnych systemów ścieżkę postępowania ...
Dowiadywałeś się na www.hbogo.pl lub na czacie https://hbogo.pl/kontakt ? Na dole po prawej jest aktywne okienko "rozpocznij czat"
Według mnie powinieneś sprawdzić dwie rzeczy: czy w Orange masz aktywną usługę HBO i w samym HBO czy Orange wysłało info o tym do nich i jak wygląda u nich rejestracja HBOGo?
Gdzieś mogło powstać niedociągnięcie informacyjne i leżysz...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
Kontaktowałem się z hbogo telefonicznie. Przekazano mi, że adresu mailowego, którego używam do rejestracji nie ma u nich w bazie (czyli powinienem móc go użyć). Nie pomogą mi jednak, skoro dostaję komunikat z błędem 12.41, kierującym do operatora. Sugestia była taka, że może powinienem dostać nowy kod do rejestracji.
Podsumowując - temat jest do rozwiązania po stronie OPL, jednak nikt się nim nie zajmuje (przynajmniej nikt od 2 tygodni).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
@sigimundus Aż tak w tej usłudze nie grzebałem, ale skoro HBO nie ma adresu mailowego (a sprawdzałeś czy nie musi być ten sam do rejestracji, który podawałeś jako Swój w Orange?) to czy tu nie jest problem? Jakie dane od Orange powinno dostać HBO? Przecież rejestrujesz się na serwisie HBO...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja usługi HBOGO
@sigimundusnapisał(-a)Nie znajduję rozwiązania, chyba że źle szukam, albo rozwiązaniem są ciągłe reklamacje kierowane do OPL.
@sigimundus jest rozwiązanie, koledzy @Arviss i @alan5757 dostali kody z Orange i dodatkowo rabat finansowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś