Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z umową na TV


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 7
  • 0

Problem z umową na TV

Dobry wieczór. 

 

19 grudnia podpisałam umowę na światłowód z prędkością do 300 Mbit/s. Ustaliłam z konsultantem na czacie kwotę abonamentu na poziomie 115 złotych/miesięcznie - dwa numery telefonów oraz światłowód. Światłowód miał być domyślnie podłączony 28 grudnia, jednak po telefonie technika umówiłam się na montaż tuż przed świętami - montaż oczywiście został zrealizowany. Na drugi dzień (20 grudnia) zdecydowałam się jeszcze dodatkowo na TV. Znów się odezwałam na czat i trafiłam na tego samego konsultanta. Ustaliliśmy ofertę na poziomie 125 złotych/miesiąc za wszystkie usługi (była jakaś promocja na TV w tym okresie). Konsultant miał się odezwać po świętach celem podpisania aneksu. Kontaktu jednak nie było. 29 grudnia konsultant z czatu przedstawił mi ofertę jak za pierwszym razem i zgodziłam się na nią. Na drugi dzień jednak zamówienie zostało magicznie anulowane. W dniu wczorajszym była powtórka z rozrywki - znów oferta na TV jaka mi odpowiada i dzisiaj już nie ma zamówienia. Z tego co się dowiedziałam to zamówienia zostały anulowane. Czy ktoś mi może podpowiedzieć co mogę jeszcze zrobić?

9 ODPOW. 9

Poziom 34, Ekspert
  • 1725
  • 3442
  • 156

Problem z umową na TV

Co mówią konsultanci o powodzie anulowania.
Rozumiem że zamawiasz ofertę Love w którym jest jeden numer komórkowy + jeszcze jeden do istniejącego już światłowodu ?

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 7
  • 0

Problem z umową na TV

Może trochę niedokładnie opisałam. Dotychczas miałam Orange Love Mini z dwoma nr komórkowymi oraz Neostradą do 10 Mbit/s. Gdy tylko na mojej ulicy b położono światłowód to kontaktowałam się z czatem i infolinią w zakresie przejścia na szybsze łącze. I tak też się stało.

 

Konsultanci nie wiedzą co było powodem. Jedynie czego się dowiedziałam na infolinii sklepu internetowego to to, że musi minąć 3 miesiące od podpisania umowy żeby dobrać kolejną usługę. Przyznam, że gdybym miała taką wiedzę w momencie zawierania pierwotnej umowy na światłowód to pewnie bym się wstrzymała z decyzją. 


Poziom 34, Ekspert
  • 1725
  • 3442
  • 156

Problem z umową na TV

125 zł będzie z sam Love z TV + abo za drugi numer, bo rozumiem że to dom jednorodzinny, jeśli blok to 110 zł + drugi numer, to tak na marginesie. W grudniu była promo gdzie można było dostać w prezencie TV lub Oppo A15 s lub 10 zł rabatu w abonamencie na Love.
Tego 3 miesięcznego okresu już chyba nie ma (kiedyś tak faktycznie było), gdyby tak było nie można by było wprowadzić w ogóle zamówienia, a one są anulowane.
Więc przyczyna musi być inna, ale tu nie sprawdzimy. Składaj reklamację, tylko zażądaj numeru złożonej reklamacji.

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 7
  • 0

Problem z umową na TV

Tak, dom jednorodzinny. I co najlepsze, ustaliłam z konsultantem, że nie będzie mnie obejmować opłata za podłączenie (20 zł/miesiąc). Dlatego też zgodziłam się na podłączenie. Mam zresztą pozapisywane rozmowy z czatem w razie "W"....


Poziom 34, Ekspert
  • 1725
  • 3442
  • 156

Problem z umową na TV


@dora8221napisał(-a)

Tak, dom jednorodzinny. I co najlepsze, ustaliłam z konsultantem, że nie będzie mnie obejmować opłata za podłączenie (20 zł/miesiąc). Dlatego też zgodziłam się na podłączenie. Mam zresztą pozapisywane rozmowy z czatem w razie "W"....


Ano tak faktycznie, na łączach innych operatorów ta opłata za domek jest zdjęta. czyli by wyszło 130 za wszystko.

A po zalogowaniu się do Mój Orange na komputerze w zakładce zlecenia powinno być zlecenie "zamówienie nowej oferty" i szczegóły - może tam coś pisze.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 7
  • 0

Problem z umową na TV

Nie ma tych anulowanych zleceń. Jest tylko zlecenia na montaż światłowodu - "W trakcie realizacji" gdzie wszystko już było zamontowane przed świętami.

 

zlec1.jpg


Poziom 31, Ekspert
  • 2917
  • 8778
  • 83

Problem z umową na TV

@dora8221 

To jest problem z gatunku tych na które niewiele można poradzić na forum. Dotyczy Twojej konkretnie umowy i jedyne co mogę doradzić to asertywność w kontaktach z BOK.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 7
  • 0

Problem z umową na TV

Złożyłam wczoraj wieczorem jeszcze reklamację z dokładnym opisem. Zobaczymy co i jak :).


Poziom 31, Ekspert
  • 2917
  • 8778
  • 83

Problem z umową na TV

@dora8221 

I jak, reklamacja się powiodła?