- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Pakiet OL Eextra
Po dłuższej nieobecności w domu ( ponad 4 tygodnie) uruchamiam ponownie modem i dekoder i pojawia się info o braku uprawnień, robię test na 998 i tak :
Ewidencja - nieudana próba sprawdzenia dekodera
obraz i dzwięk -test odbioru zakończony niepowodzeniem
reszta parametrów OK
restarty robione i bez zmian .
Co robić ?
__________________
*Zmiana nazwy tematu na bardziej odpowiadającą źródle problemu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jatyon_ Wypadły uprawnienia... Czekałeś 20 minut na 998 (lub 997- nie pamiętam dokładnie) na ich odświeżenie?
Można w menu ( niebieski-zolty- niebieski przycisk na pilocie) sprawdzić stan i przywrócić do fabryki. Koniecznie zobacz ID i PIN do usługi TV ,bo może być potrzebny.
Z poziomu aplikacji Mój funbox też możesz naprawić tv (fioletowe pole w menu głównym)
Masz dekoder z kartą czy bez? Jeśli z kartą, wyjmij z dekodera i włóż ponownie
Napisz jakie masz dane z menu dekodera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A po przerwie
@jatyon_ internet jest? Wszystkie polaczenia kabelkowe sprawdzone? Faktury oplacone? Jesli tak to pozostaje jutro kontakt z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A po przerwie
Sprawdzone, net jest, faktury opłacone.
Kontakt ze sztucznym doradcą był - u nich oczywiście OK.
Czyli pozostaje tylko PŁATNY dodatkowo telefon ???
Podajcie numer, proszę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A po przerwie
@jatyon_ albo BEZPLATNY czat https://www.orange.pl/view/kontakt. Telefon 510 100 100
Mozliwe ze dekoder ulegl awarii, przepieciu. W takim przypadku tutaj masz opisane co trzeba zrobic https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje-uszkodzonego-sprzetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A po przerwie
Zgłosiłam sprawę przez aplikację orange :), zdarzenie otrzymało nr i ... 48godzin na rozwiązanie.
Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A po przerwie
Nie wiem jak dokładnie wygląda sprawa w IP TV, ale jak by była podobna sprawa w technologii satelitarnej, to trzeba zadzwonić na infolinię: 510 100 100 i poprosić o uprawnienia na kartę. Być może w IP TV też tak trzeba zrobić, bo tam też jest tarta kodowa do uprawnienia odbioru kanałów kodowanych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jatyon_ Wypadły uprawnienia... Czekałeś 20 minut na 998 (lub 997- nie pamiętam dokładnie) na ich odświeżenie?
Można w menu ( niebieski-zolty- niebieski przycisk na pilocie) sprawdzić stan i przywrócić do fabryki. Koniecznie zobacz ID i PIN do usługi TV ,bo może być potrzebny.
Z poziomu aplikacji Mój funbox też możesz naprawić tv (fioletowe pole w menu głównym)
Masz dekoder z kartą czy bez? Jeśli z kartą, wyjmij z dekodera i włóż ponownie
Napisz jakie masz dane z menu dekodera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A po przerwie
Dziękuję wszystkim.
Po dosłownie 20 minutach od zgłoszenia tv zaczęło działać😀.
Nie wiem czy to przez czary mary technikow czy też, jak wspomniał agat13, wyjęcie karty z dekodera zadziałało.
Hula👍