Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Po dłuższej nieobecnościuruchamiam ponownie modem i dekoder i pojawia się brak uprawnień

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

Po dłuższej nieobecnościuruchamiam ponownie modem i dekoder i pojawia się brak uprawnień

Witam

Pakiet OL Eextra

Po dłuższej nieobecności w domu ( ponad 4 tygodnie) uruchamiam ponownie modem i dekoder i pojawia się info o braku uprawnień, robię test na 998 i tak :

Ewidencja - nieudana próba sprawdzenia dekodera

obraz i dzwięk -test odbioru zakończony niepowodzeniem

reszta parametrów OK

restarty robione i bez zmian .

Co robić ?

 

 

__________________

*Zmiana nazwy tematu na bardziej odpowiadającą źródle problemu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Po dłuższej nieobecnościuruchamiam ponownie modem i dekoder i pojawia się brak uprawnień

@jatyon_ Wypadły uprawnienia... Czekałeś 20 minut na 998 (lub 997- nie pamiętam dokładnie) na ich odświeżenie?

Można w menu ( niebieski-zolty- niebieski przycisk na pilocie) sprawdzić stan i przywrócić do fabryki. Koniecznie zobacz ID i PIN do usługi TV ,bo może być potrzebny.

Z poziomu aplikacji Mój funbox też możesz naprawić tv (fioletowe pole w menu głównym)

Masz dekoder z kartą czy bez? Jeśli z kartą, wyjmij z dekodera i włóż ponownie

Napisz jakie masz dane z menu dekodera

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

A po przerwie

@jatyon_ internet jest? Wszystkie polaczenia kabelkowe sprawdzone? Faktury oplacone? Jesli tak to pozostaje jutro kontakt z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

A po przerwie

Sprawdzone, net jest, faktury opłacone.

Kontakt ze sztucznym doradcą był - u nich oczywiście OK.

Czyli pozostaje tylko PŁATNY dodatkowo telefon ???

Podajcie numer, proszę .


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

A po przerwie

@jatyon_ albo BEZPLATNY czat https://www.orange.pl/view/kontakt. Telefon 510 100 100

Mozliwe ze dekoder ulegl awarii, przepieciu. W takim przypadku tutaj masz opisane co trzeba zrobic https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje-uszkodzonego-sprzetu


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

A po przerwie

Zgłosiłam sprawę przez aplikację orange  :), zdarzenie otrzymało nr i ... 48godzin na rozwiązanie.

Dzięki.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

A po przerwie

Nie wiem jak dokładnie wygląda sprawa w IP TV, ale jak by była podobna sprawa w technologii satelitarnej, to trzeba zadzwonić na infolinię: 510 100 100 i poprosić o uprawnienia na kartę. Być może w IP TV też tak trzeba zrobić, bo tam też jest tarta kodowa do uprawnienia odbioru kanałów kodowanych.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Po dłuższej nieobecnościuruchamiam ponownie modem i dekoder i pojawia się brak uprawnień

@jatyon_ Wypadły uprawnienia... Czekałeś 20 minut na 998 (lub 997- nie pamiętam dokładnie) na ich odświeżenie?

Można w menu ( niebieski-zolty- niebieski przycisk na pilocie) sprawdzić stan i przywrócić do fabryki. Koniecznie zobacz ID i PIN do usługi TV ,bo może być potrzebny.

Z poziomu aplikacji Mój funbox też możesz naprawić tv (fioletowe pole w menu głównym)

Masz dekoder z kartą czy bez? Jeśli z kartą, wyjmij z dekodera i włóż ponownie

Napisz jakie masz dane z menu dekodera

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 67
  • 98
  • 2

A po przerwie

Dziękuję wszystkim.

Po dosłownie 20 minutach od zgłoszenia tv zaczęło działać😀.

Nie wiem czy to  przez czary mary technikow czy też, jak wspomniał agat13, wyjęcie karty z dekodera zadziałało.

Hula👍