- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pixelizacja - zacinanie obrazu dzwięku
Witam. Gdzie zgłosić problem z pixelizacją TV - zostały zablokowane wszystkie kanały on line, chat też nie działa zostaje tylko infolinia, a może pismo mam w tej sprawie wysłav?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pixelizacja - zacinanie obrazu dzwięku
A reset rutera był robiony? Test łącza? Połączenia przewodów sprawdzone? Robiąc test łącza poprzez aplikację MO, od razu możesz zgłosić usterkę, o ile appka jej nie usunie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pixelizacja - zacinanie obrazu dzwięku
Dodam że problem pojawił się w ostatnim czasie , a testy były robione a przewody sprawdzone. Zastanawiam się nad kwestą pomiatór - jeśli pixelizacja pojawia się okresowo co 30 min to połączenia nie powinny mieć na to wpływu. Okresowość tych zdarzeń ma pewnie związek z jakością świadczenia usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pixelizacja - zacinanie obrazu dzwięku
Zrób zgłoszenie. Mrozy i wilgoć płatają figle w centralkach. Przyjdzie monter i posprawdza. Jest tylko jeden haczyk. Jeśli z linią będzie wszystko ok, to może być naliczona opłata. Jaka usługa neo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pixelizacja - zacinanie obrazu dzwięku
Zrób zgłoszenie? pisalem wcześnie że przez on-line nie mogę bo kanały zablokowane a chat nie działa usługa orange love do 20M a nie spina się na 11M więc może napisze pismo będzie szybciej:
Tak jak wspominałem - pixelizacja okresowa, dla mnie to czynnik nie zależny od Klienta. Może warto zacząć od DSLAM, bo już sama oferta versus dostępność prędkości u Klienta jak widać robi różnicę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pixelizacja - zacinanie obrazu dzwięku
Zgłoszenie możesz zrobić po diagnostyce w aplikacji Mój Funbox: https://www.orange.pl/omnibook/moj-funbox-aplikacja#
Sprawdzałem teraz w aplikacji Mój Orange i czat działa poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pixelizacja - zacinanie obrazu dzwięku
O losie, pokręciłem apki Przepraszam, oczywiście miało być MF, a nie MO Mózg się przegrzewa
Dzięki @Wojciech za "kubeł" zimnej wody