Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange love, więcej telewizji na próbę - kilka pytań

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 11
  • 0

Orange love, więcej telewizji na próbę - kilka pytań

Witam
Dzisiaj podpisałam umowę na Orange Love (pakiet TV optymalny, internet światlowodowy 100 Mb, telefon stacjonarny i telefon komórkowy). Dodatkowo konsultant (który odwiedził nas w domu) zaproponował nam promocję "więcej telewizji na próbę" i w ramach tego pakiet maksymalny TV na 3 miesiące. Konsultant zapewniał, że w ciągu 3 miesięcy można z tego pakietu zrezygnować bez żadnych konsekwencji, a nawet twierdził że w sumie nie trzeba rezygnować, ale "na wszelki wypadek" lepiej zgłosić przez telefon pod koniec 3-go miesiąca o chęci rezygnacji, żeby "im przypomnieć". Faktycznie w głównej umowie na Orange Love mam wymienione:
Orange Love
Neostrada Opcja 100 Mb
Usługa TV - Pakiet Optymalny /Technolgia kablowa
Telefon domowy - Plan międzynarodowy
Telefon komórkowy - Orange Love Telefon komórkowy

Ale do tego dostałam odrębną umowę "o świadczenie usługi Nowa Telewizja Orange", gdzie jest napisane:
Państwa usługa
Pakiet telewizyjny Maksymalny
Promocja : Więcej telewizji na próbę
W tej papierowej umowie ani słowem nie jest wspomniane o możliwości rezygnacji w ciągu 3 miesięcy.
Jest też Wyciąg z umowy o świadczenie usługi Nowa telewizja Orange, gdzie jest wymienione:
Państwa usługa
Nowa telewizja Orange Maksymalny

Państwa promocja i umowa
Promocja - Więcej telewizji na próbę
Długość ummowy - czas określony 24 mies.
Przedlużenie umowy po 24 mies. czas nieokreślony
Dwukrotnie rozmowiałam z infolinią Orange (raz rozmawiał technik, raz ja osobiście) w związku ze swoimi wątpliwościami, ale zostałam zapewniona, że z usługi mogę zrezygnować w ciągu tych trzech miesięcy. Aczkolwiek za drugim razem dowiedziałam się, że trzeba to zrobić pisemnie w salonie przed upływem drugiego miesiąca.

W regulaminie promocji Więcej telewizji na probę, który przesłał mi pierwszy konsultant na maila (ten u którego zlożylam zamówienie na usługę), w punkcie 7. faktycznie jest zapis, że w ciągu trzech pierwszych miesięcy umowy można zrezygnowac z promocji i nie będzie się to wiązało z naliczaniem odszkodowania za ulgę w zakresie opłaty aktywacyjnej i abonamentowej.
Nie ma słowa o okresie wypowiedzenia i jego formie, a poza tym niepokoi mnie sformułowanie "zrezygnować z promocji" - ale Promocja to nie to samo co Usługa Nowa Telewizja Orange.

Czy ktoś może mi wyjaśnić czy na pewno można z tego zrezygnować w ciągu tych 3 miesięcy, bo absolutnie nie zamierzam płacić 89,90 zł od 4. miesiaca do końca umowy.
Zdecydowałam się na tę opcję tylko pod wpływem konsultanta, który niemal sam zaznaczył tę opcję na zamówieniu, mówiąc "co paniom szkodzi, przecież to są 3 miesiące za darmo". Jednak muszę wspomnieć, że ten konsultant nie był do końca doinformowany, np. chciał nam naliczyć oplatę aktywacyjną mimo korzystania już z neostrady (w umowie to nie zostało uwzględnione na szczęście), zapewniał że wypożyczenie dysku PVR jest bezpłatne (co się okazało nieprawdą i z tego już zrezygnowałam).
Tak więc proszę osobę kompetentną o ostateczne wyjaśnienie moich wątpliwości.

Druga sprawa dotyczy opcji multi room. Jako, że w drugim pokoju mam stary i mały telewizor, za to porządny i duży monitor komputerowy, zdecydowałam się na wzięcie opcji Orange TV go (na dzien dzisiejszy nie jest jeszcze zamówiona, tzn. byla, ale w tej umowie się jednak nie znalazła). Jednak widzę, że oferta programowa jest tam dużo bardziej skromna niż przez dekoder. Trochę żałuję, że nie zamówiłam opcji multi room. Czy można będzie taką opcję dokupić w razie potrzeby? Jakie koszty będą z tym związane? Bo coś wyczytalam, ze instalacja w tym przypadku jest płatna, a niestety my sobie z tym samodzielnie nie poradzimy.
Czy najlepszym wyjściem byłoby odstąpienie od umowy w ciągu 10 dni i zawarcie jej na nowo? Ale co wtedy, skoro światłowód jest już założony? Chyba nie przyjdą i go nie zdeinstalują? Czy poniosę jakieś koszty za takie odstąpienie, bo w regulaminie jest to tak pokrętnie napisane, że nie mogę do tego dojść.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 9
  • 2

Orange love, więcej telewizji na próbę - kilka pytań

tak, mozesz zrezygnowac z pakiety telewizji na probe w ciagu 3 mc od momentu aktywacji. najlepiej zrob wypowiedzenie poltora miesiac od aktywacji.

 

multiroom jest platny za 10zl/mc

za podlaczenie nie zaplacisz nic. jak juz dostaniesz dekoder (kurier, salon) to zrob na boku zgloszenie aby monter przyszedl i go podlaczyl. dla klientow ftth orange robi wszystko za free.

adsl/vdslowi niech sie martwia sami albo placa 😉 taka polityka

 

dysk mozna podlaczyc swoj nie trzeba od orange wazne aby mial usb 3.0

 

robiac odstapienie w ciagu 14 dni powoduje to ze i tak orange nalicza oplate  za usluge do momentu odlaczenia uslugi.

gniazdko pozostaje (nikt swiatlowodu nie zabiera). jedynie musisz oddac sprzet

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 9
  • 2

Orange love, więcej telewizji na próbę - kilka pytań

tak, mozesz zrezygnowac z pakiety telewizji na probe w ciagu 3 mc od momentu aktywacji. najlepiej zrob wypowiedzenie poltora miesiac od aktywacji.

 

multiroom jest platny za 10zl/mc

za podlaczenie nie zaplacisz nic. jak juz dostaniesz dekoder (kurier, salon) to zrob na boku zgloszenie aby monter przyszedl i go podlaczyl. dla klientow ftth orange robi wszystko za free.

adsl/vdslowi niech sie martwia sami albo placa 😉 taka polityka

 

dysk mozna podlaczyc swoj nie trzeba od orange wazne aby mial usb 3.0

 

robiac odstapienie w ciagu 14 dni powoduje to ze i tak orange nalicza oplate  za usluge do momentu odlaczenia uslugi.

gniazdko pozostaje (nikt swiatlowodu nie zabiera). jedynie musisz oddac sprzet

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Orange love, więcej telewizji na próbę - kilka pytań

1) w ramach tej promocji masz możliwość bezpłatnej rezygnacji z pakietów dodatkowych w ciągu 3 miesięcy, ze względów praktycznych (ktoś z Orange musi wprowadzić zamówienie, wpływ ma cykl fakturowania), najlepiej zrobić to z miesiąc wcześniej (ale to nie mus regulaminu, tylko tak by unikać konieczności korekty faktur), co do konkretnych opłat sugerowałbym upewnić się na BOK http://orange.pl/kontakt,forma wypowiedzenia pisemna, decyduje data wpływu pisma do Orange
2) aktywacja w Love nie jest naliczana jeśli spełniasz warunki w punkcie 3
https://www.orange.pl/medias/sys_master/images/images/h13/h5d/8870295470110/Regulamin-promocji-Orang... (to nie jest równoznaczne z posiadaniem neo - w ramach tzw odnowienia czasem może być)
3) multiroom można wziąć, kosztuje 1 zł, potem 10 zł miesięcznie, asysta kosztuje 99 zł
4) jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia (umowa zawiera poza siedzibą przedsiębiorstwa, jesteś konsumentem, itp), to płacisz proporcjonalny abonament. Niestety ze względu praktycznych może to trochę potrwać (2 tygodnie na wprowadzenie odstąpienia, potem musisz sam w większości wypadków zwrócić urządzenia, czekać na nową instalację). Jeśli miałeś wcześniej numer telefonu stacjonarnego odzyskanie konkretnego numeru może nie być możliwe ze względów technicznych (np. w przypadku numerów niegeograficznych), podobnie numer komórki wraca do stanu sprzed, (z tym jeśli było mnp, to mogą być problemy) - tu też na BOK warto sprawdzić

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Orange love, więcej telewizji na próbę - kilka pytań

@amc1  ale dłuuuuugi opis.  Co do zasady najpewniej jest o takie prawne szczegóły dopytywać w BOK, gdyż tylko tam mają pełny dostęp do Twoich danych na koncie. 

Jeśliby jednak odnieść się do Twoich wątpliwości i opisanych rozwiązań, to ja na Twoim miejscu, dla bezpieczeństwa pewności rozwiązania tej umowy na "dodatkową" usługę Nowa telewizja Orange" wystosowałbym pisemną rezygnację, pod koniec drugiego miesiąca, zastrzegając w niej, że chcę rozwiązania umowy zgodnie z § regulaminu promocji, który otrzymałaś od konsultanta, a który przewiduje  możliwość zrezygnowania, wskazałbym nazwę i datę dokumentu, do tego napisałbym, że regulamin przesłał konsultant. Aha, żeby mieć pewność że rezygnacja została skutecznie doręczona w terminie warto przekazać ją za pośrednictwem firmowego salonu Orange. 

Chociaż rezygnacja to nie wypowiedzenie... ale trzymałbym się zapisu regulaminu przewidującego możliwość rezygnacji.

To co piszesz, że dostałaś umowę, w treści której jest określenie "więcej telewizji na próbę" - jak dla mnie wszystko w porządku, umowa jest formą określenia zobowiązań, jednak stosuje się także zapisy regulaminu promocji.

 

Co do dysku, ja na Twoim miejscu bym nie odpuszczał, tylko składał reklamację na niie wywiązanie się z części ustaleń z konsultantem.

 

Jeśli chodzi o multiroom, to nie do końca znam obowiązujące w Orange zasady czy można w trakcie trwającej umowy na usługi telewizji zwiększyć zakres o dodatkowy dekoder... 


Zespół Nasz Orange
  • 1103
  • 7715
  • 79

Orange love, więcej telewizji na próbę - kilka pytań

cześć @amc1🙂
Powiesz nam jak się skończyła Twoja sprawa? Czy któryś z powyższych wpisów pomógł w rozwiązaniu Twojego problemu? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia odpowiedzi najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu:)
Pozdrawiam,
Rafał