Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

Witam.
Mam nietypowy problem - przeszukałem już pół internetu w sprawie resetowania się urządzenia..

Problem jest następujący - gdy załącze dekoder, po bootowaniu i załączeniu się w końcu Sagema, pojawia się czarny ekran i tak jest około 5 minut, po czym dekoder się resetuje i tak w kółko.

Co zrobiłem?
Zresetowałem do ustawień fabrycznych - nic nie dało
Wyciągnąłem kartę Viaaccess i wyłączyłem na CAŁĄ NOC - brak efektów

Macie jakieś pomysły? 😕
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12714
  • 151

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

Niewykluczone, że problem może/mógł dot. routera, ale jednak przy tego typu objawach (tzn. czarny ekran i samoczynny restart dekodera) - zacząłbym od wymiany UHD 88 Emotikon: Bardzo szczęśliwy. No chyba że źle zrozumiałem tytułowy wpis :P.
Nie zmienia to jednak faktu, że i tak trzeba zadzwonić na BOK.

 

[edit] @Johnymnemo jeśli któraś z udzielonych tu podpowiedzi okazała się w jakimś stopniu pomocna - śmiało! - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

@JohnymnemoA jaki masz router czy wymieniałeś kabel LAN ?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

Router to Sagemcom - nie powiem dokładnie jaki, bo jestem w pracy - funbox 2.0
Kabel LAN wymieniłem, ale bez skutku.
Anonim

Nie dotyczy

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88


Johnymnemo napisał(-a):
Router to Sagemcom - nie powiem dokładnie jaki, bo jestem w pracy - funbox 2.0
Kabel LAN wymieniłem, ale bez skutku.

Może jest jakiś problem z FB 2.0 poproś o wymianę 


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12714
  • 151

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

Niewykluczone, że problem może/mógł dot. routera, ale jednak przy tego typu objawach (tzn. czarny ekran i samoczynny restart dekodera) - zacząłbym od wymiany UHD 88 Emotikon: Bardzo szczęśliwy. No chyba że źle zrozumiałem tytułowy wpis :P.
Nie zmienia to jednak faktu, że i tak trzeba zadzwonić na BOK.

 

[edit] @Johnymnemo jeśli któraś z udzielonych tu podpowiedzi okazała się w jakimś stopniu pomocna - śmiało! - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

Zrobię jak napisałeś, ogólnie chwilowo nie mam niestety jak od czasu napisania posta chociażby podejść do Orange, ale dekoder leży w pudełku i sprawdze czy czasami mi to nie pomogło - jeśli nie, zadzwonię na BOK, bądź wybiorę do najbliższego punktu. Dam znać co i jak gdy rozwiąże problem 🙂

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 87
  • 294
  • 0

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

kiedyś wieszał mi się ten dekoder i pomyślałem, że to wina dysku. Po wyjęciu wszystko wróciło do normy, a dysk sformatował w drugim dekoderze z multiroomu.


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12714
  • 151

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88


Johnymnemo napisał:
(...) zadzwonię na BOK, bądź wybiorę do najbliższego punktu. Dam znać co i jak gdy rozwiąże problem 🙂

Taka mała podpowiedź 😉

Żeby sprzęt dzierżawiony (np. dekoder) mógł zostać wymieniony, doradca wsparcia technicznego - oczywiście po rozmowie, w której dokonuje diagnostyki - powinien wystawić specjalne zgłoszenie :). To na jego podstawie można później w Salonie wymienić sprzęt. (Taka kolejność Mężczyzna pokazuje język).


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88

Dzięki za podpowiedź! 🙂

 

Dzwoniłem do BOK, jak na razie czekam na zdalny restart urządzenia z BOK, a jeśli nie to na zapas mam iść wymienić urządzenie na nowe do najbliższego salonu z numerem zgłoszenia Emotikon: Szczęśliwy