- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam nietypowy problem - przeszukałem już pół internetu w sprawie resetowania się urządzenia..
Problem jest następujący - gdy załącze dekoder, po bootowaniu i załączeniu się w końcu Sagema, pojawia się czarny ekran i tak jest około 5 minut, po czym dekoder się resetuje i tak w kółko.
Co zrobiłem?
Zresetowałem do ustawień fabrycznych - nic nie dało
Wyciągnąłem kartę Viaaccess i wyłączyłem na CAŁĄ NOC - brak efektów
Macie jakieś pomysły? 😕
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewykluczone, że problem może/mógł dot. routera, ale jednak przy tego typu objawach (tzn. czarny ekran i samoczynny restart dekodera) - zacząłbym od wymiany UHD 88 . No chyba że źle zrozumiałem tytułowy wpis :P.
Nie zmienia to jednak faktu, że i tak trzeba zadzwonić na BOK.
[edit] @Johnymnemo jeśli któraś z udzielonych tu podpowiedzi okazała się w jakimś stopniu pomocna - śmiało! - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88
@JohnymnemoA jaki masz router czy wymieniałeś kabel LAN ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88
Kabel LAN wymieniłem, ale bez skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88
Johnymnemo napisał(-a):
Router to Sagemcom - nie powiem dokładnie jaki, bo jestem w pracy - funbox 2.0
Kabel LAN wymieniłem, ale bez skutku.
Może jest jakiś problem z FB 2.0 poproś o wymianę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niewykluczone, że problem może/mógł dot. routera, ale jednak przy tego typu objawach (tzn. czarny ekran i samoczynny restart dekodera) - zacząłbym od wymiany UHD 88 . No chyba że źle zrozumiałem tytułowy wpis :P.
Nie zmienia to jednak faktu, że i tak trzeba zadzwonić na BOK.
[edit] @Johnymnemo jeśli któraś z udzielonych tu podpowiedzi okazała się w jakimś stopniu pomocna - śmiało! - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88
kiedyś wieszał mi się ten dekoder i pomyślałem, że to wina dysku. Po wyjęciu wszystko wróciło do normy, a dysk sformatował w drugim dekoderze z multiroomu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88
Johnymnemo napisał:
(...) zadzwonię na BOK, bądź wybiorę do najbliższego punktu. Dam znać co i jak gdy rozwiąże problem 🙂
Taka mała podpowiedź 😉
Żeby sprzęt dzierżawiony (np. dekoder) mógł zostać wymieniony, doradca wsparcia technicznego - oczywiście po rozmowie, w której dokonuje diagnostyki - powinien wystawić specjalne zgłoszenie :). To na jego podstawie można później w Salonie wymienić sprzęt. (Taka kolejność ).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[Orange TV] Ciągły restart urządzenia po włączeniu Sagemcom UHD 88
Dzięki za podpowiedź! 🙂
Dzwoniłem do BOK, jak na razie czekam na zdalny restart urządzenia z BOK, a jeśli nie to na zapas mam iść wymienić urządzenie na nowe do najbliższego salonu z numerem zgłoszenia