- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 4k tv
Oficjalna wersja jest taka, że póki dekoder jest sprawny nie ma możliwości wymiany na nowy/inny.
Obecnie pół-oficjalna droga to targowanie ze sprzedawcą przy przedłużeniu.
Problemem może być to, że w nie każdej lokalizacji jest pełne FTTH (fiber-to-the-home) i nie jestem pewien czy przy innych technologiach jest możliwość skorzystania z funboxa 3.0 i nowego dekodera.
Na pewno nie polecam myku podanego wyżej by zwracać dekoder (obecnie zwrot sprzętu przy ofercie pakietowej stanowi wypowiedzenie umowy).
Sugerowałbym może napisanie do kogoś z Blogów Orange - niektórym pomagają czasem takie "cuda" robić, więc kto wie.
Poza tym te 4K to raptem jeden kanał i parę materiałów vod (płatnych w większości).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 4k tv
1) kiedy podpisałeś ostatnią umową/aneks?
2) to było w formie pisemnej/telefonicznie/internetowo?
3) to była nowa umowa czy aneks?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 4k tv
przejście było w 20.10.2016r. był aneks przeście na świadowód a czemu pytasz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 4k tv
Niestety na dziś wymian "na życzenie" nie ma. Czemu? Koszty. Drugi problem: nowy sprzęt nie jest (ale to moja wiedza, może się mylę) zgodny z usługą światłowodową w każdej lokalizacji.
Jedną radę na "cuda" dałem wyżej.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »