Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange 4k tv


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Orange 4k tv

Oficjalna wersja jest taka, że póki dekoder jest sprawny nie ma możliwości wymiany na nowy/inny.

Obecnie pół-oficjalna droga to targowanie ze sprzedawcą przy przedłużeniu.

 

Problemem może być to, że w nie każdej lokalizacji jest pełne FTTH (fiber-to-the-home) i nie jestem pewien czy przy innych technologiach jest możliwość skorzystania z funboxa 3.0 i nowego dekodera.

 

Na pewno nie polecam myku podanego wyżej by zwracać dekoder (obecnie zwrot sprzętu przy ofercie pakietowej stanowi wypowiedzenie umowy).

 

Sugerowałbym może napisanie do kogoś z Blogów Orange - niektórym pomagają czasem takie "cuda" robić, więc kto wie.

 

Poza tym te 4K to raptem jeden kanał i parę materiałów vod (płatnych w większości).


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6579
  • 16580
  • 89

Orange 4k tv

mam nową umowe a w czym ma pomóc to ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Orange 4k tv

W tym wątku z tego co widzę, że są sprzeczne informacje. Proponuję małe uporządkowanie.
1) kiedy podpisałeś ostatnią umową/aneks?
2) to było w formie pisemnej/telefonicznie/internetowo?
3) to była nowa umowa czy aneks?

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6579
  • 16580
  • 89

Orange 4k tv

przejście było w 20.10.2016r.  był aneks przeście na  świadowód a czemu pytasz?


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6579
  • 16580
  • 89

Orange 4k tv

a to było robione przez opiekuna bloku 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Orange 4k tv

W październiku 2016 nie było nowych dekoderów/routerów. Więc opiekun bloku/sprzedawca/przedstawiciel handlowy - nie mógł zaproponować Ci czegoś czego nie było.

Niestety na dziś wymian "na życzenie" nie ma. Czemu? Koszty. Drugi problem: nowy sprzęt nie jest (ale to moja wiedza, może się mylę) zgodny z usługą światłowodową w każdej lokalizacji.

Jedną radę na "cuda" dałem wyżej.