Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie wykryto sygnalu

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 1
  • 0

Nie wykryto sygnalu

► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

co zrobic jak wszystko jest podlaczone a nie wykryto sygnalu?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Nie wykryto sygnalu

@Gusia2015Możesz takiego technika asysta techniczna  zamówić przez czat lub salon tez przez telefon 510 100 100

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

25 ODPOW. 25

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Nie wykryto sygnalu

Coś więcej ?? Jakie urządzenie i jakim sposobem podłączone, kabel?? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nie wykryto sygnalu

I ja dopytam czy na pewno chodzi o tv naziemną jak w etykiecie?

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 1
  • 0

Nie wykryto sygnalu

dekoder sagemcom WHD80. podlaczone do funboxa 2.0 i za pomoca kabla hdmi


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Nie wykryto sygnalu

@Gusia2015 WHD nie obsługuje TV naziemnej. TV w technologii SAT ? Antena na 100% dobrze ustawiona ? Zresetuj dekoder do ustawień fabrycznych. Pomoże Ci w tym ten poradnik Jak zresetować dekoder Orange


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 1
  • 0

Nie wykryto sygnalu

przeciez ma sciagac z internetu a nie z anteny podlaczony jest do rutera


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Nie wykryto sygnalu

@Gusia2015 Jeżeli jest to IPTV to nie ma czegoś takiego jak nie wykryto sygnału. Może nie być połączenia z modemem. Jeżeli wszystko jest podłączone i po resecie do ustawień fabrycznych, wpisaniu identyfikatora TV i kodu poufnego nie zaciągnie sobie kanałów, to zgłoś uszkodzenie.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 1
  • 0

Nie wykryto sygnalu

nic z tego

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nie wykryto sygnalu

A jaki rodzaj tv masz na umowie: kablową czy satelitarną? W obu dekoder jest podłączany kablem do routera, ale tv może być dostarczana na różne sposoby. W razie wątpliwości zadzwoń na BOK 510100100.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Nie wykryto sygnalu

Nie wykryto sygnału ponieważ telewizor trzeba przełączyć na wejście HDMI... teraz prawdopodobnie jest na TV 😉

Edit: Coś w ten deseń...(w różnych tv różne menu...przełącznik "source")



IMG_20180506_220006.jpg